کدام یک از وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند

اقتصاد ایران: کمیسیون‌های ۱۳ گانه مجلس شورای اسلامی در روز پایانی حضور وزیران پیشنهادی برای استماع برنامه‌های آن‌ها و تصمیم گیری، امروز میزبان ۱۲ وزیر پیشنهادی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه بررسی وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های ۱۳ گانه مجلس شورای اسلامی امروز و در روز پایانی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است و راهروهای مجلس شاهد حضور وزرای پیشنهادی هستند.

در نوبت صبح، وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت، علوم تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، نیرو و ورزش و جوانان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور پیدا کرده‌اند.

طبق قانون آئین نامه داخلی مجلس را در هر یک از کمیسیون‌های تخصصی که مأموریت‌های آن وزارتخانه به آن کمیسیون مرتبط است حضور پیدا می‌کنند می‌توانند ظرف یک ساعت و نیم برنامه‌های خود را ارائه دهند همچنین می‌توانند در کمیسیون‌های فرعی به مدت نیم ساعت حضور پیدا کنند و سوابق همچنین برنامه‌های خود را تشریح کنند.

امروز روز پایانی بررسی صلاحیت‌های وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است و این جلسات تا ساعت ۲۰ امشب در سه شیفت کاری برگزار خواهد شد و پس از آن گزارش کمیسیون‌های تخصصی آماده می‌شود و بعد از جمع‌بندی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی صبح روز شنبه آغاز می‌شود و در دو و یا سه نوبت کاری ادامه خواهد یافت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ