طرح دغدغه‌های اعضای کمیسیون صنایع مجلس در دیدار با پزشکیان

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از دیدار اعضای کمیسیون متبوعش با رئیس جمهور خبر داد و توضیحاتی را درباره این جلسه ارائه کرد.

- اخبار سیاسی -

ابوالقاسم جراره عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جلسه اعضای کمیسیون متبوعش با رئیس جمهور خبر داد و گفت: این دیدار در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و اعضای کمیسیون دغدغه‌ها و دیدگا‌ه‌های خود در موضوعات مربوط با صنعت از جمله تولید و کلان سیاسی را مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه موضوعات و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، مشکلات حوزه مسکن و اشتغال از سوی اعضای کمسیون مطرح شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مشکلات تولید از جمله تامین تسهیلات و ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی، استفاده از ظرفیت معادن، توجه به مناطق محروم، استفاده از نخبگان، شایسته‌گزینی در دستگاه‌ها و توزیع عادلانه منابع کشور از دیگر محورهای نقطه نظرات اعضای کمیسیون صنایع و معادن در دیدار با رئیس جمهور بود.

جراره با اشاره به اظهارات خود در این جلسه، گفت: موضوع آمایش سرزمینی، عدالت در توزیع منابع، توزیع عادلانه پرداخت حقوق‌ها از جمله مطالبات بنده از رئیس جمهور بود که در این جلسه مطرح کردم.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در این جلسه، بیان کرد: رئیس جمهور در این جلسه عنوان کرد که ما در کابینه و لیست وزرای پیشنهادی به مجلس از همه گرایش‌ها و گروه‌های سیاسی استفاده کرده‌ایم و تلاش داریم افرادی که نیروهای دلسوز معرفی می‌کنند در دولت به کار بگیریم و همچنین از نمایندگان خواست که به کابینه معرفی شده رأی دهند.

انتهای‌پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ