تشکل‌های مردم نهاد نشانه بلوغ در مدیریت جامعه هستند

اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در حل مشکلات جامعه را نشانه بلوغ در مدیریت عرصه‌های مختلف کشور دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از سازمان‌های مردم جوانان استان هرمزگان اظهار کرد: تشکل‌ها از جنس دغدغه و درد هستند و برای رفع دردها و حل مشکلاتی که در جامعه وجود دارد ایجاد می‌شوند و برای رفع نواقص کنش‌گری می‌کنند که این تفکر لطف خداوند به افراد دغدغه مند است.

وی افزود: شکل گیری تشکل‌های مردم نهاد یکی از نشانه‌های رشد و بلوغ در عرصه‌های مختلف مدیریت کشور است و نشان از پختگی در پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی است.

دوستی بیان کرد: وجود تشکل‌های مردم نهاد موجب انضباط بخشی به حل مشکلات جامعه می‌شود و مدیران را از مدیریت‌های اورژانسی و چریکی دور می‌کند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: تجربه خوبی در استان از همکاری با تشکل‌ها در حل مسائل و مشکلات وجود دارد و در بحران‌های استان تشکل‌های مردم نهاد نقش بسزایی در خدمات به مردم داشتند و نیروهای مردم نهاد نخستین گروه‌هایی بودند که در زلزله‌های استان پای کار آمدند.

وی آتش به اختیار بودن تشکل‌های مردم نهاد برای حل مشکلات جامعه را ارزشمند دانست و گفت: نیاز داریم علاوه بر تشکل‌هایی که در میدان عمل برای حل مشکلات تلاش می‌کنند تشکل‌هایی داشته باشیم که در راستای بازآرایی تفکرات تلاش کنند تا از فقر ایده‌ها در جامعه گذر کنیم.

دوستی بیان کرد: اگر شما بتوانید یک انسان را از مجموعه آسیب‌هایی که او را تهدید می‌کند نجات دهید و یا اینکه افرادی را به بستری مناسب هدایت کنید موفق قلمداد می‌شوید و تنها بستری که می‌تواند فرزندان جامعه را ساماندهی کند و در توسعه کشور نقش داشته باشد تشکل‌های مردم نهاد هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ