توزیع نهاده‌های مدت‌دار، ذخایر گوشتی کشور را افزایش داد

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توزیع ۵۴ همت نهاده مدت‌دار به جامعه تولیدکنندگان، ذخایر گوشتی کشور افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شیرزاد، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در جلسه مدیران استانی و ستادی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با تلاش و مدیریت جهادی مدیران و کارکنان پشتیبانی امور دام کشور با توزیع ۵۴ هزار میلیارد تومان (همت) نهاده مدت‌دار به جامعه تولیدکنندگان و پذیرش بزرگترین ریسک توسط شرکت، جریان کالایی وسیعی را بنا به ضرورت‌های ایجابی و حمایت از جامعه کشاورزی کشور انجام شده است و در نتیجه توزیع نهاده‌های مدت‌دار، ذخایر گوشتی کشور افزایش یافته و همچنین با توزیع ۴۹ درصد نهاده مدت‌دار به مرغداران گام‌های بزرگی در تولید مرغ و ثبات قیمت و ذخایر گوشت سفید برداشته شده است.

وی با بیان این که آرامش بازار نهاده‌های دامی و ثبات و امنیت تولید در نظام دام و طیور کشور نتیجه این عملکرد است، افزود: با رعایت دقیق در کنترل کیفی و کمی در این برهه زمانی باید از اعتبار شرکت حفاظت و حمایت کنیم و وصول مطالبات باید در اولویت فعالیت‌ها باشد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تأکید بر جدی گرفتن بیش از ۳ میلیون تن کنترل کیفی و طبقه‌بندی محمولات و همچنین هماهنگی با گروه‌های کنترل کیفی استانی و دستگاه‌های نظارتی و تدوین صورتجلسه و ارسال مستندات آن به دفتر ستاد گفت: همچنین لازم است فروش قرارداد محمول‌ها با دقت نظارت شود.

شیرزاد با اشاره به واگذاری اعتبارسنجی و اهلیت‌سنجی و رعایت دقیق این موضوع به مدیران استانی افزود: مدیران استانی باید در رصد، پایش، نظارت مستمر و ارزیابی، ارزشیابی انبارها، سوله‌ها و سیلوها دقت و مراقبت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ