کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی اراکی دستگیر شد

اقتصاد ایران: اراک- رییس کل دادگستری استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی اراکی با ۸۳ شاکی در شمال کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید جزایی اظهار کرد: کلاهبرداری، خیانت در امانت، فروش مال‌غیر، صدور چک بلامحل، سواستفاده از چک سفید امضا و نگهداری یک فقره سلاح کلت کمری از اتهامات متهم است.

وی بیان کرد: متهم با انجام مانورهای متقلبانه اقدام به اخذ وجوه و مال‌غیر از افراد متعددی کرده و سپس متواری شده که پس از شکایت شکات، پرونده قضائی در دادسرای اراک تشکیل و بلافاصله تحقیقات قضائی پیرامون موضوع مربوطه آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی اراکی با ۸۳ شاکی در شمال کشور، گفت: با صدور دستور قضائی و حکم جلب متهم توسط بازپرس مربوطه و با انجام اقدامات فنی و کارشناسی دقیق توسط ضابطین، متهم در محل اختفای خود در روستایی دور افتاده در یکی از شهرهای شمال کشور دستگیر و برای سیر مراحل پرونده قضائی به اراک منتقل شد که پس از مراجعه شکات با صدور قرار تأمین کیفری مناسب، روانه زندان شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان مرکزی با تاکید بر اهتمام دستگاه قضائی نسبت به رسیدگی و برخورد قاطع با جرایم عمده و کلان اقتصادی و کلاهبرداری تصریح کرد: در پرونده‌های کثیرالشاکی که ناظر بر کلاهبرداری از مردم است، اولویت باید جبران خسارت وارده به مردم و مالباختگان باشد.

حجت‌الاسلام جزایی تأکید کرد: فرآیند انجام تحقیقات و تکمیل پرونده با دقت و سرعت بالا صورت می‌گیرد و کیفرخواست مربوطه به دادگاه ارسال می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ