آغاز بهسازی خط یک مترو تهران/ محدودیت سرویس‌دهی در روز جمعه

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از آغاز بهسازی خط یک مترو و اجرای محدودیت سرویس‌دهی در روز جمعه ۲۶ مرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدنژاد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: بهسازی خط یک مترو پس از ۲۳ سال بهره‌برداری، ضروری است و فاز نخست این پروژه از آخر این هفته آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی خطوط باید مطابق با استانداردها برای حفظ و ارتقای شرایط مطلوب و ایمن انجام شود که با توجه به تعداد بالای مسافران در این مسیر، تلاش شده است تا این کار با کمترین محدودیت در خدمات‌رسانی انجام شود.

محمدنژاد با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده، عملیات بهسازی این خط تا پایان شهریور در روزهای جمعه انجام می‌شود، گفت: در جمعه این هفته و هم زمان با انجام عملیات بهسازی، حرکت قطارها در خط یک متروی تهران به دو بخش تقسیم می‌شود و سرویس‌دهی از ایستگاه تجریش تا ایستگاه علی‌آباد و بالعکس، و همچنین از ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند بدون محدودیت ادامه خواهد داشت و تنها در حدفاصل ایستگاه علی‌آباد تا ایستگاه جوانمرد قصاب خدمات رسانی انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان در روز جمعه، هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوس‌رانی جهت انتقال مسافران از ایستگاه علی‌آباد به ایستگاه جوانمرد قصاب و بالعکس هم‌زمان با ساعات بهره‌برداری مترو انجام شده است.

گفتنی است؛ در عملیات بهسازی خط، اصلاح و تعویض ادوات زیرسازی و روسازی آن بخش از خط یک مترو تهران به‌صورت هم‌زمان انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ