آغاز کارزار درخواست قانون حمایت از زیست بوم خلاق ایران

اقتصاد ایران: کارزار «درخواست تصویب قانون حمایت از زیست بوم خلاق ایران» برای رفع مشکلات قانونی و ساختاری این زیست‌بوم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارزار «درخواست تصویب قانون حمایت از زیست بوم خلاق ایران» با هدف جلب حمایت قانونی از رئیس مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به منظور رفع مشکلات قانونی و ساختاری این زیست‌بوم آغاز شده است.

فعالان زیست‌بوم خلاق ایران با راه‌اندازی کارزاری گسترده، خواستار تصویب قانونی جامع برای حمایت از این حوزه شدند. عدم وجود قوانین مشخص و حمایت‌های کافی، از جمله چالش‌های اصلی پیش روی این صنعت رو به رشد است. این کارزار با هدف تدوین و تصویب قوانین و مقررات مرتبط با صنایع خلاق آغاز شده است.

خانه خلاق و نوآوری ایلسا و دبیرخانه رویداد ایران خلاق پیشگام این حرکت با همکاری ستاد توسعه فناوری های نرم در جهت جلب حمایت های قانونی هستند و با اشاره به نقش تصویب قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر شکوفایی اقتصاد دانش‌محور کشور، خواستار تصویب قانونی جامع برای حمایت از زیست‌بوم خلاق ایران برای انتفاع همه خانه ها و شرکت های خلاق و سایر فعالان این حوزه شدند.

فعالان این حوزه معتقدند که تصویب قانون حمایت از زیست‌بوم خلاق و فرهنگی، گامی مهم در جهت توسعه اقتصاد کشور و تقویت فرهنگ نوآوری محسوب می‌شود. بر همین اساس با تدوین و امضای نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، خواستارتدوین و تصویب قانونی جامع برای حمایت از این حوزه شدند.

امضاکنندگان این کارزار ضمن قدردانی از تلاش‌های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، درخواست نمودند تا با تدوین، تصویب طرح حمایت از زیست‌بوم خلاق ایران، گام مهمی در جهت توسعه صنایع خلاق و فرهنگی کشور برداشته شود و با حمایت شورای نگهبان از این طرح، تحقق اقتصاد خلاق و مردمی میسر شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ