تعریف برنامه‌های میان و بلند مدت برای رفع مشکلات ترافیکی سنندج

اقتصاد ایران: سنندج_شهردار سنندج گفت: به منظور رفع مشکلات ترافیکی شهر سنندج برنامه‌ریزی‌های مختلفی در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و باند مدت تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید انور رشیدی صبح چهارشنبه در نشست شهرداران و معاونان شهرداری سنندج اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری رفع مشکل ترافیک این شهر است و براساس اهمیت این موضوع برنامنه‌ریزی‌های مختلفی در قالب برنامه‌های میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت در سنندج تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌هایی که می‌تواند به کاهش ترافیک سنندج کمک کند، پروژه بلوار اسلام آباد است که در سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود، افزود: این پروژه با همت شهردای و شورای شهر و رفع معارض هم‌اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از انجام مطالعات تقاطع آزادگان برای کاهش معضل ترافیک در بلوار کردستان شهر سنندج خبر داد و گفت: این تقاطع به طول ۶ کیلومتر برای زیرساخت ترافیکی تعریف شده است.

شهردار سنندج یادآور شد: تقاطع تکیه و چمن نیز از نقاط پرترافیک سنندج بود که با هدف تسهیل در ترافیک عملیات اجرایی این انجام شد و اکنون پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

رشیدی از احداث پارک پیرچنار نیز با دیدگاه ترافیکی خبر داد و گفت: علاوه بر پارک، جاده سلامت و مسیر پیاده‌روی و پیست دوچرخه سواری نیز با هدف کاهش ترافیک در این محل طراحی و در حال انجام است.

وی ساماندهی بلوار بهشت محمدی و طراحی احداث سه پل روگذر در تقاطع غیرهمسطح محمدی، انجام اقدامات اساسی در ناحیه منفصل شهری نایسر را از فعالیت‌های در دستور کار شهرداری سنندج برای کاهش معضل ترافیک برشمرد.

وی تصریح کرد: همچنین پیاده راه فردوسی بیش از ۸۲ سال محل دسترسی شمال به جنوب شهر سنندج بود و اکنون به عنوان پیاده راه افتتاح شده بنابراین ترافیک به خیابان‌های اطراف آن کشیده شد و متأسفانه با توجه به اینکه در گذشته پیش بینی پارکینگ و ایجاد دسترسی برای آن نشده بود در این نقاط با مشکل جدی ترافیک روبرو شده‌ایم.

شهردار سنندج انجام مطالعات احداث پروژه پارکینگ طبقاتی سه هزار و ۱۰۰ متری روبروی پارک شهدا، نصب دوربین‌های ترافیکی، هوشمندسازی شهر و راه اندازی پروژه شهرداری الکترونیک را از دیگر اقدامات شهرداری برای کاهش ترافیک در شهر سنندج برشمرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ