اولین دوره انتخابات هیأت مدیره خانه صنعت تربت جام برگزار شد

اقتصاد ایران: تربت جام- اولین دوره انتخابات هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت تربت جام در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز ابراهیمی شامگاه سه شنبه در مراسم انتخابات خانه صنعت تربت جام اظهار کرد: خانه‌های صنعت معدن و تجارت به استناد قانون برنامه دوم توسعه در سال ۷۸ با هدف سپردن مباحث اداری و حاکمیتی در حوزه صنعت و معدن و تجارت تشکیل گردید.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت تا الان در ۱۵ شهرستان استان تشکیل شده اما علی رغم ظرفیت خوبی که در حوزه صنعت و صنایع تبدیلی در شهرستان تربت جام داشتیم متأسفانه این خلأ در این شهرستان بود که برای اولین بار با همراهی و هم افزایی فرماندار و اداره صمت و شرکت فعالان صنعتی و معدنی انتخابات هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

وی افزود: انتخابات در تربت جام با هدف همراهی و همگامی با قوای سه گانه و به منظور تسهیل مباحث و رفع مشکلات فعالان اقتصادی برگزار شد.

ابراهیمی ادامه داد: منتخبین هیئت مدیره که با رأی فعالان اقتصادی انتخاب شدند از ظرفیت و محبوبیت خوبی در بین فعالان اقتصادی برخوردار هستند و به مدت سه سال در هیأت مدیره فعالیت خواهند کرد.

اعلام آرا

در این مراسم همچنین علی توکلی راد، رئیس اداره صمت تربت جام گفت: با رأی فعالان اقتصادی، داوطلبین ذیل حائز اکثریت آرا شدند (مریم سراج احمدی، ابراهیم رسولی سنگانی، عبدالخالق یعقوبی، علی اکبرعابدینی، محمدگچ پزان، به عنوان اعضای اصلی و جواد حلاجیان و حسن فارسی به عنوان علی البدل اول و دوم) انتخاب شدند و همچنین قاسم ابدالی و امیرطاوسی به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

علی توکلی راد افزود: احکام منتخبین پس از طی مراحل اداری از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت استان صادر و تقدیم خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ