یک زن و دخترش به اتهام قتل پیرزن همسایه دستگیر شدند

اقتصاد ایران: ساعت ۱۹:۳۰ عصر یکشنبه ۲۳ اردیبهشت مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، از قتل پیرزنی تنها در خانه‌اش خبر دادند.

روزنامه ایران: با گزارش این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و با جسد پیرزن در حالی مواجه شدند که خانه‌اش بهم ریخته بود اما در ورودی خانه سالم بود. بهم ریختگی خانه حکایت از آن داشت که قتل به خاطر سرقت رخ داده باشد. در بازرسی از خانه لنگ کفش مردانه‌ای نیز پیدا شد که در ادامه بررسی‌ها، مشخص شد متعلق به یکی از همسایه‌هاست. اما مرد همسایه در تحقیقات ثابت کرد که در زمان جنایت در محل دیگری بوده و انداختن لنگ کفش او در صحنه جنایت، احتمالاً برای تغییر مسیر تحقیقات و انتقامگیری از او بوده است.

در ادامه مشخص شد مادر و دختری که همسایه طبقه چهارم ساختمان هستند، به خانه پیرزن رفت و آمد داشتند. از طرفی همسایه‌ها دیده بودند که چهار ساعت قبل از اینکه جسد پیرزن کشف شود، دختر همسایه به نام شکیلا، کیسه نایلونی را به داخل سطل زباله خیابان انداخته است؛ کیسه‌ای که احتمال می‌رفت وسایل و لوازم قتل یا سرقت داخل آن قرار داشته باشد.

از سوی دیگر در بررسی‌های پلیسی مشخص شد شکیلا و مادرش با مرد همسایه که لنگ کفش او داخل خانه مقتول پیدا شده، اختلاف و درگیری داشتند.

زمانی که مدارک و شواهد در کنار هم چیده شد، این احتمال از سوی تیم تحقیق قوت گرفت که شکیلا و مادرش در این جنایت دست داشته‌اند.

بدین ترتیب به دستور بازپرس موسی رضازاده، مادر و دختر بازداشت شدند. گرچه آنها در تحقیقات مدعی شدند که زمان جنایت در خانه و خواب بودند، اما مدارک پلیسی احتمال دست داشتن آنها در قتل را مطرح می‌کند. بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، مادر و دختر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شدند و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ