کارنامه سوابق تحصیلی در سامانه قابل مشاهده است

اقتصاد ایران: آموزش و پرورش اعلام کرد: کارنامه سوابق تحصیلی در سامانه قابل مشاهده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش کارنامه سوابق تحصیلی در سامانه قابل مشاهده است و در این مرحله از اعلام نتایج امکان ثبت هیچ‌گونه درخواست بررسی مجددی وجود ندارد.

اطلاعیه آموزش و پرورش به شرح ذیل است؛

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی متقاضیان ورود به آموزش عالی، به اطلاع می‌رساند «کارنامه سوابق تحصیلی ملاک عمل در پذیرش آموزش عالی» برای رشته محل‌های با آزمون سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.ir و از بخش آزمون سراسری قابل مشاهده است؛ در این زمینه ضروری است داوطلبان نسبت به موارد زیر توجه لازم را داشته باشند:

۱. کارنامه سوابق تحصیلی شامل پنج نمره کل به تفکیک گروه‌های آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم‌تجربی و علوم‌انسانی) و گروه‌های آزمایشی غیر اصلی (زبان‌های خارجی و هنر) است؛ از میان این نمرات، صرفاً نمره کل مربوط به گروه یا گروه‌های آزمایشی انتخابی ملاک عمل رتبه‌بندی خواهد بود. بخش دیگری از این کارنامه شامل تمامی نمرات خام (نتایج آزمون‌های نهایی) کسب شده توسط داوطلب است که از میان آن‌ها، صرفاً نمرات دروس مؤثر هریک از گروه‌های آزمایشی ملاک عمل محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی می‌باشد.

۲. برای داوطلبانی که قبلاً در فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی درخواست بررسی هریک از اقلام سابقه تحصیلی (نمره، سال اخذ و…) را ثبت نموده‌اند، بررسی‌های لازم صورت‌گرفته و در صورت صحت مغایرت اعلام شده، تغییرات لازم در کارنامه اعلامی اعمال شده است؛ بر این اساس، در این مرحله از اعلام نتایج امکان ثبت هیچ‌گونه درخواست بررسی مجددی وجود ندارد.

۳. سایر داوطلبان که قبلاً سوابق تحصیلی خود را تعیین وضعیت ننموده‌اند، فرصت دارند پیش از نمایش کارنامه، صرفاً سابقه تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند. بدیهی است با توجه به اتمام‌مهلت زمانی فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی، در این مرحله از اعلام‌نتایج امکان ثبت درخواست بررسی مجدد سوابق تحصیلی وجود ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ