برگزاری مسابقه دلنوشته «من الغریب الی الحبیب» در مساجد مرکزی

اقتصاد ایران: اراک- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مسابقه دلنوشته باعنوان «من الغریب الی الحبیب» در مساجد این استان برگزار می شود.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌های مختلفی از سوی ستاد کانون‌های مساجد استان مرکزی با بهره‌گیری از ظرفیت هنری و مذهبی نوجوانان و جوانان شرکت کننده در طرح اوقات فراغت، در حال اجراست.

وی گفت: از جمله برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان می‌توان به برگزاری مسابقه دلنوشته باعنوان «من الغریب الی الحبیب» ویژه سنین ۷ تا ۱۵ سال با موضوع امام حسین (ع) اشاره کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: در این مسابقه، جاماندگان اربعین حسینی می‌توانند احساسات خود را در قالب دلنوشته برای ما ارسال کرده و جوایزی نیز دریافت کنند.

وی بیان‌کرد: شرکت کنندگان پس از تکمیل کادر دلنوشته، با قرار دادن آن در پاکت نامه طراحی شده تا پایان ماه صفر فرصت دارند دلنوشته خود را به ستاد کانون‌های مساجد یا کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) مسجدالاقصی اراک تحویل دهند و به بهترین دلنوشته ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انقانی با اشاره به اینکه این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) مسجدالاقصی در سطح شهر اراک برگزار می‌شود گفت: احیای فرهنگ عاشورایی، ثبت احساسات و اندیشه‌های جوانان دین‌مدار استان مرکزی و الگوپذیری هر چه بیشتر از پایداری و مقاومت شخصیت‌های والامقام روز عاشورا از اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی گفت: تولید محتوا یکی دیگر از ویژه برنامه‌های بزرگداشت اربعین حسینی است و در این راستا کلیپ و عکس نوشت‌هایی با محوریت اربعین توسط فعالان فرهنگی مسجد تولید شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ