بلوای هواداران پرسپولیس، گزینه گاریدو را هوا کرد

اقتصاد ایران: چند روز قبل گاریدو در جلسه با درویش دو گزینه برای دفاع‌چپ به مدیرعامل باشگاه معرفی کرد.

ایران ورزشی: از آنجایی که توجیهات و استدلال‌های باشگاه پرسپولیس برای سازمان لیگ درباره وحدت هنانوف مورد قبول قرار گرفت فعلاً یک سهمیه خارجی این باشگاه برگشته و پرسپولیس می‌تواند یک بازیکن خارجی دیگر جذب کند.

طی روزهای اخیر شایعه شده بود پرسپولیس کلاً قید جذب مدافع چپ را زده و بعد از داستان عجیب یحیی عطیه‌الله دنبال گزینه دیگری برای این پست نخواهد رفت.

با این حال چند روز قبل گاریدو در جلسه با درویش دو گزینه دیگر به مدیرعامل باشگاه معرفی کرد اما عجیب اینکه باشگاه اصلاً سراغ یکی از آنها نرفت. بلافاصله بعد از مطرح شدن این دو گزینه و انتشار نام و نشان آنها در رسانه‌ها، هواداران در فضای مجازی پیرامون یکی از این نام‌ها بلوایی به راه انداختند که موجب عقب‌نشینی سریع باشگاه درباره او شد. این گزینه یک بازیکن اسپانیایی ملقب به خوانکار بود که 34 سال سن دارد و فوتبالش را از آکادمی باشگاه رئال مادرید آغاز کرده اما بعدها به براگا پرتغال پیوسته و 5 بار به تیم‌های اسپانیایی قرض داده شده و هر بار به این تیم برگشته است. آخرین تیم خوانکار، پاناتینایکوس یونان بود اما هواداران پرسپولیس به خاطر سن بالای این بازیکن که 34 ساله است و اینکه مدام مصدوم می‌شده اجازه ندادند باشگاه اصلاً به این گزینه به صورت جدی فکر کند.

با منتفی شدن گزینه اسپانیایی حالا پرسپولیس تنها یک گزینه برای این پست پیش روی خود دارد که یوری ریبرو پرتغالی است. این بازیکن 28 سال دارد و فصل قبل برای لژیاورشو بازی کرده و رزومه نسبتاً خوبی هم دارد. هر چند هنوز مذاکرات با این بازیکن به صورت جدی آغاز نشده اما گزینه دیگری هم برای این پست مطرح نشده است و یک جور سردرگمی در باشگاه پرسپولیس برای حرکت جدی به سمت این گزینه وجود دارد.

پرسپولیس برای دفاع چپ فعلاً غیر از وحید امیری، محمدمهدی احمدی و عرفان ملاپور را هم در اختیار دارد که این آخری تازه وارد است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ