اجرای صحیح تکالیف قانونی ادارات در حوزه اربعین رصد می‌شود

اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: اجرای صحیح تکالیف قانونی ادارات و دستگاه های اجرایی در حوزه اربعین توسط دیوان محاسبات رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات خراسان شمالی مهدی زهرابی در شورای معاونین این نهاد نظارتی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه همایش جهانی اربعین اظهار کرد: تمام دستگاه‌های استانی که در این زمینه به عنوان ستاد اربعین استان وظیفه بر عهده دارند باید به همه تعهدات و وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی افزود: بنا به دستور رئیس کل دیوان محاسبات کشور، موضوع اربعین در اولویت رسیدگی و بررسی‌های فنی و موردی دیوان محاسبات قرار گرفته و خدمت رسانی مطلوب به زائران از مهمترین اولویت‌های این نهاد نظارتی است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که مردم در گزارشات مردمی و و دیدارهای حضوری با حسابرسان و کارشناسان دیوان محاسبات مطرح می‌کنند موضوع زیرساخت‌های حمل و نقل در استان خراسان شمالی است که ما نیز به صورت ویژه‌ای موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

زهرابی تصریح کرد: بر اساس قوانین بودجه سنواتی کشور، اعتباراتی که در حوزه حمل و نقل به استان در قالب‌های ملی ابلاغی و یا استانی تزریق شده باید در راستای رسیدن به اهداف قانونگذار مورد هزینه قرار گرفته باشد و در غیر این صورت موضوع به عنوان تخلف بررسی و رسیدگی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: همکاران ما در دیوان محاسبات به صورت ویژه وظایف و عملکرد دستگاه‌ها را در حوزه خدمات رسانی به زائران اربعین در استان خراسان شمالی مورد رصد و بررسی قرار می‌دهند و در صورتی که قصوری در این زمینه وجود داشته باشد، حتماً رسیدگی و گزارش آن به مردم داده می‌شود.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: مهمترین هدف دیوان محاسبات تسهیل امور مردم و شفافیت و انضباط مالی در حوزه هزینه کرد اعتبارات و بودجه استان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ