موکب شهدای کهگیلویه نیازمند نگاه ویژه است/ خدمات دهی بهتر به زوار

اقتصاد ایران: دهدشت_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: موکب شهدای کهگیلویه نیازمند زیرساخت‌های مناسب و نگاه ویژه برای خدمت‌رسانی بهتر به زوار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اصغر پوربهشت سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه موکب شهدای کهگیلویه، با اشاره به فعالیت هشت ساله این موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین، بر اهمیت خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) تاکید کرد و افزود: این موکب به مدت ۱۹ روز در خدمت زوار خواهد بود که نیازمند زیر ساخت‌های مناسب برای خدمت رسانی بهتر به زوار است.

وی با بیان اینکه در هر کوی و برزن شور و شوق دیدار ابا عبدالله (ع) موج می‌زند، افزود: به برکت نام شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها، این مسیر خدمت‌رسانی هموار شده است.

پوربهشت با اشاره به موقعیت جغرافیایی موکب شهدای کهگیلویه و استقبال زوار استان‌های شرقی و دو کشور افغانستان و پاکستان، گفت: با توجه به ورودی بودن استان خوزستان و حجم بالای زوار، نیاز به زیرساخت‌های مناسبی داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با ابراز تأسف از برخی مشکلات گفت: متأسفانه هر سال مجبوریم از صفر شروع کنیم و علی‌رغم تلاش‌های فراوان، هنوز نتوانسته‌ایم مکان ثابتی برای موکب پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه موکب شهدای کهگیلویه به عنوان پیشانی فرهنگی استان شناخته می‌شود، از تمامی دستگاه‌های مسئول خواست تا در جهت رفع مشکلات این موکب و ایجاد زیرساخت‌های مناسب همکاری کنند.

پوربهشت همچنین از مردم استان به دلیل همراهی و کمک‌هایشان در راه اندازی این موکب تشکر و قدردانی کرد و گفت: از این شهرستان سه موکب به کربلا اعزام شده و برای خدمات‌دهی به زائران اربعین مستقر شده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ