نخستین اجلاسیه شهدای رزم استان سمنان برگزار شد

اقتصاد ایران: سمنان- نخستین اجلاسیه شهدای رزم استان سمنان در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان عرصه دفاع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان شامگاه سه شنبه میزبان نخستین اجلاسیه شهدای رزم استان بود، اجلاسیه‌ای که به شهدای گردان‌های رزمی مهندسی استان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

اجلاسیه ۱۲۹ شهید مهندسی رزم استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندهان سپاه و ارتش و جمعی از روایان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس برگزار شد.

حضور خادمیاران رضوی، خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم مقدس بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) امام مهربانی‌ها از جمله بخش‌های قابل توجه این اجلاسیه بود که برای نخستین بار در استان سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان در این مراسم ضمن بیان اینکه این استان سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به لحاظ تعداد شهید به جمعیت در زمره استان‌های سرآمد کشور است، گفت: مردم استان در طول انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه‌ها حضور داشتند.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه هر آنچه داریم از شهدا است، تاکید کرد: لازم است فرهنگ ایثار و شهادت با انجام برنامه ریزی و اقدامات مؤثر بیش از گذشته در جامعه حکم فرما باشد و در این زمینه باید بیش از پیش تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه امروز ما برگزاری یادواره‌های شهدا است تا همیشه در خاطرمان بماند که شهدا برای دفاع از مرز و بوم و ناموس خود جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، افزود: یادواره‌های شهدا جریان ساز هستند.

استاندار سمنان تبیین را یکی از مهمترین اصول امروز ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه لازم است برای نسل جدید، اقدامات فداکارانه شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بازگو شود.

تجلیل از خانواده معزز شهدای عرصه گردان‌های رزمی مهندسی استان سمنان و پیشکسوتان این عرصه در زمره برنامه‌های یادواره امروز شهدا بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ