خانواده پیکسل ۹ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شوند

اقتصاد ایران: پیکسل‌ها دیگر اولین گوشی‌های مجهز به جدیدترین نسخه‌ی اندروید نیستند.

گوگل در رویداد Made by Google 2024 از سری جدید پیکسل‌ها رونمایی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت، برای اولین‌بار گوشی‌های پیکسل ۹ دیگر اولین گوشی‌های مجهز به آخرین نسخه‌ی اندروید نیستند و همان اندروید ۱۴ را اجرا می‌کنند.

علت این اتفاق نیز کاملا بر ما آشکار است چراکه اندروید ۱۵ هنوز در فاز بتا به‌سر می‌برد و باید مراحل از قبل برنامه‌ریزی شده برای عیب‌یابی کامل و آماده‌سازی برای انتشار به‌عنوان نسخه‌ی پایدار را طی کند. هرساله نسخه‌های پایدار اندروید اندکی قبل‌تر معرفی پیکسل‌ها منتشر می‌شدند تا این گوشی‌ها بتوانند با اجرای جدیدترین نسخه‌ی اندروید متمایز باشند اما امسال به‌دلیل رونمایی زودتر از موعد همیشگی پیکسل‌ها طبیعتا چنین امری ممکن نبود.

با این‌حال گوشی‌های پیکسل به‌لطف به‌روزرسانی‌های Feature Drop، برخی ویژگی‌های نسخه‌ی بعدی اندروید که پایداری لازم برای انتشار عمومی را دارند، دریافت می‌کنند و سری پیکسل ۹ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مقالات مرتبط
  • پیکسل ۹ پرو فولد از راه رسید؛ تاشدنی قدرتمند گوگل و رقیب جدی گلکسی زد فولد ۶
  • پیکسل ۹ معرفی شد؛ پرچم‌دار کامپکت گوگل، مدرن‌تر و هوشمندتر از همیشه!

برای مثال رابط گرافیکی جدید برای پیش‌نمایش اسکرین‌شات یکی از آن‌ها است، اما قابلیت Private Space به‌دلیل نیازمندی به‌ به‌روزرسانی اساسی سیستم‌عامل با اندروید ۱۵ به‌محض انتشار در کمتر از دوماه آینده در دسترس پیکسل‌ها قرار می‌گیرد. همچنین نسخه‌جدید چت‌بات جمنای با رابط کاربری به‌روزرسانی‌شده و ویژگی‌های جدید مانند Gemini Live و تولیدکننده تصویر Gemini Studio به‌صورت پیش‌فرض در پیکسل ۹ دردسترس قرار دارند.

باتوجه به‌این‌که گوگل از سال پیش تصمیم گرفت تا هفت سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای گوشی‌های اختصاصی خود درنظر بگیرد شاید چنین اتفاقی باعث شده تا اهالی مانتین ویو نسبت‌به عرضه‌ی گوشی با جدیدترین نسخه‌ی اندروید حساسیت کمتری نشان دهند. نظر شما در این‌باره چیست؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ