نقد منصفانه از رسالت های مهم یک خبرنگار متعهد است

اقتصاد ایران: صومعه سرا- فرماندار صومعه سرا گفت: نقد منصفانه از رسالت های مهم یک خبرنگار متعهد است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار جوشن عصر سه شنبه به مناسبت نکوداشت اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای رسانه اظهار کرد: دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی جز با حق‌جویی و صداقت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و اصحاب قلم به گواه تاریخ در این مهم همواره پیشرو بوده‌اند.

وی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان دانست و افزود: مطالبه گری مطابق با مصالح و منافع ملی از مهمترین وظایف خبرنگاران است که باید مورد اهتمام بیشتر این قشر فرهیخته قرار گیرد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به جنایات و کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه اضافه کرد: سند مجاهدت اصحاب رسانه شهدای خبرنگار غزه هستند که برای انتشار جنایات رژیم صهیونیستی، جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه اهمیت جایگاه رسانه برملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی بود که به خوبی جهانیان متوجه تجاوز این رژیم جعلی به مردم فلسطین شدند، گفت: آگاهی بخشی خبرنگاران در همه امور اقتدار رسانه را نشان می‌دهد.

جوشن با تاکید بر اینکه خبرنگاران می‌توانند مسائل و مشکلات موجود را به گوش مسؤولان برسانند تا در راستای رفع آنها اقدام شود، گفت: نقد منصفانه از رسالت‌های مهم یک خبرنگار متعهد است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه همه ما مکلف به خدمت رسانی به شهروندان در اسرع وقت و به نحو احسن هستیم، ادامه داد: بی توجهی به این موضوع از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست همه باید نسبت به رفع مشکلات تلاش کنند.

جوشن به عملکرد و گام‌های مثبت نماینده مردم صومعه سرا در مجلس برای حل مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: نماینده جدیدی برای شهرستان آمده که در سطح ملی کار کرده و باید از ظرفیت چنین نماینده‌ای باید استفاده کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ