امنیت زائران خط قرمز پلیس در ماموریت اربعین

اقتصاد ایران: کرمانشاه -جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه پلیس همه توان و ظرفیت خود را برای ماموریت اربعین پای کار آورده، گفت: امنیت زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خط قرمز پلیس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در پایانه مرزی خسروی تشکیل شد، اظهار کرد: پلیس از همان سال گذشته و پایان اربعین ۱۴۰۲ اقدامات خود را برای اربعین امسال آغاز کرد و با احصاء مشکلات و موانع تلاش کرد تا امسال خدماتی به مراتب بهتر به زوار ارائه کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اتحاد، همدلی و انسجام میان دستگاه‌های مختلف، امسال شاهد خدمات رسانی بسیار بهتری به زوار خواهیم بود و در این میان پلیس به عنوان پرچمدار خدمات رسانی به زوار همه توان و ظرفیت خود را برای مأموریت عظیم اربعین پای کار آورده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، امنیت زائران را خط قرمز پلیس در مأموریت بزرگ اربعین عنوان کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در داخل خاک کشور و نیروهای حشدالشعبی در خاک عراق شبانه روز پای کار هستند تا زائران با سلامت کامل به این سفر معنوی مشرف شوند.

سردار رضایی همچنین از تعامل بسیار خوب مسئولان جمهوری اسلامی با مسئولان کشور عراق خبر داد و گفت: همین تعامل و انسجام باعث شده تا زائران با سهولت بسیار بیشتری نسبت به سال گذشته بتوانند وارد خاک عراق شده و در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

وی به زیرساخت‌های خوب مرز خسروی هم اشاره کرد و گفت: افزایش قابل توجه جمعی زائران در این مرز و استقبال خوب آنها نشان می‌دهد امکانات و شرایط خوبی مهیا شده و می‌تواند پذیرای جمعیت بسیار بیشتری از جمعیت ۸۰۰ هزار نفری سال گذشته که از این مرز تردد کردند، باشد.

سردار رضایی در پایان از اقدامات خوب سردار حاجیان فرمانده و مسئولان و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در راستای تسهیل سفر زائران اربعین قدردانی کرد و گفت: خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توفیق بسیار بزرگی است که نصیب ما شده است، بنابراین باید قدر آن را بدانیم وشکرگزار خداوند باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ