«امید نورافکن» به ملوان پیوست

اقتصاد ایران: انزلی- «امید نورافکن» هافبک ملی‌پوش فصل گذشته سپاهان با قراردادی رسمی به ملوان بندرانزلی پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نورافکن هافبک ملی‌پوش فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با قراردادی رسمی به ملوان بندرانزلی پیوست.

امید نورافکن متولد ۲۰ فروردین ۱۳۷۶ اینکه فوتبالش را از تیم احساس ری آغاز کرد و در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۴، با ۱۸ سال و ۸ ماه و ۶ روز سن، در ترکیب ثابت استقلال در بازی مقابل صبای قم قرار گرفت در حالی که استقلال از دقیقه ۲۶ با اخراج بهنام برزای ۱۰ نفره شده بود، امید حدود ۸۰ دقیقه بازی کرد.

او با وجود سن سال کمش خیلی زود مطرح و محبوب و در شهرآورد تهران پاس گل سوم تیمش را برای کاوه رضایی ارسال کرد که دربی ۸۴ با نتیجه ۳–۲ به نفع استقلال پایان یافت.

امید نورافکن، بازیکن مطرح فوتبال ایران سابقه بازی در باشگاه‌های استقلال تهران، شارلوا بلژیک و سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد.

وی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان، تیم ملی فوتبال جوانان و تیم ملی نوجوانان نیز بازی کرده است و سابقهٔ کاپیتانی تیم ملی امید را هم دارد.

امید نورافکن در تابستان ۲۰۱۸ با قراردادی به شارلوا بلژیک پیوست و سپس در سال ۲۰۱۹ با قراردادی به مدت شش ماه به صورت قرضی به استقلال پیوست.

پس از اتمام قرارداد قرضی نورافکن با استقلال، این بازیکن در اواخر مرداد ماه ۱۳۹۸ به صورت قرضی به سپاهان پیوست و در اوایل تیر ماه ۱۳۹۹ به صورت رسمی قراردادی سه ساله با سپاهان اصفهان امضا کرد.

امید نورافکن با سابقه ۲۹ بازی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران سرانجام امروز به عنوان بازیکن سرباز به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ملحق شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ