بسط فرهنگ ایران اسلامی در جهان با تکیه بر رسانه

اقتصاد ایران: شیراز- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر به رسانه نیز مجهز شده است گفت: با تکیه بر ریشه تاریخی رسانه می‌توان فرهنگ ایران اسلامی را در جهان بسط داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت در شیراز با اشاره به ویژگی‌هایی که هر کشور با آن معرفی می‌شود، گفت: برترین ویژگی ایرانیان در جهان را می‌توان فرهنگ و هنر ایرانیان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه استان فارس و شیراز نگین فرهنگ ایران اسلامی است، گفت: نباید فراموش کرد که مسئله فرهنگ موضوعی راهبردی در کشور است.

سردار سلیمانی با اشاره به جایگاه هنر در ایران اظهار کرد: جایگاه هنر در ایران به گونه‌ای است که حتی دشمنان این سرزمین نیز تحت تأثیر این فرهنگ قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: با نگاهی به تاریخ درخواهیم یافت که حتی در زمانی که ایران مورد هجوم مغول قرار گرفت باز هم فرهنگ ایرانیان موجب شد این کشور از گزند دشمن در امان باشد.

او با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر به رسانه نیز مجهز شده است، گفت: با تکیه بر ریشه تاریخی رسانه می‌توان فرهنگ ایران اسلامی را در جهان بسط داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: هیچ کشوری در جهان نمی‌تواند در حوزه فرهنگ به ایران فخر بفروشد و به جرأت می‌توان گفت دوران انقلاب اسلامی عصر تاریخ، فرهنگ و رسانه بوده و باید از این ظرفیت در تمامی حوزه‌ها بهره برداری کرد.

وی افزود: مردم ایران در فضای مجازی دارای فعالیت پویا بوده اما در سایر حوزه‌ها نظیر هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و تولید محتوا دارای عقب ماندگی هستیم.

سلیمانی ادامه داد: استان فارس به واسطه فعالیت و پویایی در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات و فرهنگ و هنر می‌تواند در کشور نقش آفرین و در جهان اثرگذار باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ