فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم

اقتصاد ایران: وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: در سوابق مدیریتی من همکاری با بسیاری از افراد از همه گروه‌ها وجود دارد و فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی وزیر پیشنهادی بهداشت با مسئولین سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری عصر سه‌شنبه به میزبانی سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه رئیس کل سازمان نظام پزشکی، رئیس شورای عالی نظام پزشکی، رئیس و برخی اعضای شورای عالی نظام پرستاری، رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی، برخی اعضای شورای عالی و معاونین سازمان نظام پزشکی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

در این جلسه که به دعوت سازمان نظام پزشکی در بیمارستان معیری برگزار شد، برخی مشکلات در حوزه پرستاری، پزشکی و نظام سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کل و رئیس شورای عالی نظام پزشکی ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب دکتر ظفرقندی به عنوان یکی از افراد با سابقه، شناخته شده و آگاه به مسائل جامعه پزشکی ضمن بیان دغدغه‌ها بر حمایت از ایشان تاکید کردند.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری و برخی اعضای این شورا نیز با بر شمردن شرایط حساس فعلی در ادامه حیات شغلی پرستاری بویژه در حوزه تعرفه گذاری نیز ابراز امیدواری کردند با حضور دکتر ظفرقندی در رأس وزارت بهداشت، شرایط نیروی انسانی حوزه سلامت بهبود یابد.

در پایان جلسه نیز محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، ضمن تشکر از حاضران، وزارت بهداشت را یک وزارت خدماتی دانست و افزود: در سوابق مدیریتی من همکاری با بسیاری از افراد از همه گروه‌ها وجود دارد و فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم.

وی گفت: در جلسات کمیسیون‌ها خوشبختانه در خصوص مسائل مدیریتی و علمی اینجانب هیچ بحثی وجود ندارد و اگر بار مسئولیت بر دوش اینجانب قرار گرفت، از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ