هدفم کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۲۸ است

اقتصاد ایران: ملی پوش تکواندو بانوان گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس بتوانم به مدال طلا دست یابم.

به گزارش خبرنگار مهر، مبینا نعمت زاده که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب مدال برنز شد در بازگشت به ایران اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم تاریخ سازی کنم و با ۱۹ سال سن توانستم مدال برنز المپیک را به دست آورم.

او ادامه داد: برای کسب این مدال خیلی زحمت کشیدم و تلاش کردم و مزد زحماتم را گرفتم. از حالا به بعد تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس مدال طلا را کسب کنم.

نعمت زاده در خصوصی پیروزی مقابل حریف اسپانیایی گفت: من پیش از آغاز مسابقه با مربی (مهروز ساعی) صحبت کردم و به این باور رسیده بودم که می‌توانم حریفم را شکست دهم. حریف اسپانیایی‌ام مدال نقره المپیک توکیو را داشت و بسیار حریف سختی برای من بود اما با اقتدار توانستم از سد او عبور کنم.

ملی پوش تکواندو بانوان افزود: از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که همیشه از من حمایت کردند و پس از کسب مدال پدرم اشک شوق می‌ریخت.

او تصریح کرد: در مسابقه نیمه نهایی اتفاقاتی افتاد که دست من نبود در المپیک ۲۰۲۸ من تازه ۲۳ ساله خواهم شد و اوج قدرتم خواهد بود. من با قرعه خیلی سختی در المپیک مواجه شده بودم و در بازی دوم خود نایب قهرمان المپیک را شکست دادم و او حدود ۳ سال هیچ شکستی را تجربه نکرده بود.

او خاطر نشان کرد: خیلی در جریان حضور در دانشگاه نیستم اما مثل اینکه کارها انجام شده و امیدوارم مسئولان حمایت کنند. دوست دارم در کنار ورزش به تحصیل هم ادامه دهم.

دارنده مدال برنز المپیک پاریس گفت: من به خودم قول داده بودم که اگر مدال کسب کنم به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) تقدیم کنم و این کار را پس از کسب مدال انجام دادم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ