عملیات پایش و رصد توزیع کودهای کشاورزی در همدان

اقتصاد ایران: همدان- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: عملیات پایش و رصد توزیع کودهای کشاورزی تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان به انجام میرسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز الیاسی اظهار کرد: به منظور نظارت بر روند توزیع کودهای کشاورزی یارانه‌ای، تیم پایش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان بصورت مستمر و روزانه به محل کارگزاران و عاملین فروش شرکت در شهرستان‌ها بصورت حضوری مراجعه کرده و روند توزیع کود تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد.

الیاسی افزود: عملیات پایش طبق دستورالعمل‌های دفتر مرکزی شرکت به انجام می‌رسد و در این بررسی‌ها مشکلات شناسایی و برای رفع آنها اقدام می‌گردد و همچنین از ورود کودهای تقلبی و بی کیفیت به چرخه کشاورزی جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد ۱۹۷ مورد بازدید میدانی از روند توزیع کودهای کشاورزی یارانه‌ای در سراسر استان به انجام رسیده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: در عملیات پایش، مواردی چون وضعیت انبار، ذخیره انباری، نحوه انبارداری، نحوه نمونه برداری از کود جهت ارسال برای آنالیز و تائید اصالت، صفافی و پارت چینی کودها، نظافت انبار، توزیع بر اساس حواله الکترونیک، فاکتورهای فروش، مبالغ دریافتی، تابلوی کارگزاری و قیمت کودها و محل نصب آنها بازبینی می‌گردد و در کل نحوه عملکرد کارگزار مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در نتیجه عملکرد بهتر با رفع اشکالات و نواقص احتمالی در کارگزاری که در نهایت رضایت کشاورز را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از اهداف مهم عملیات پایش در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پیگیری تحویل کود سالم و با کیفیت و با قیمت مصوب به کشاورز است که با دیدار چهره به چهره با کشاورزانی که کود دریافت کرده‌اند و هم با تماس تلفنی موارد بررسی و پیگیری می‌شود.

الیاسی در پایان عنوان کرد: با رصد و پایش دقیق کودهای کشاورزی از زمان بارگیری در مبادی و پتروشیمی‌ها تا تخلیه در انبار کارگزار و تا زمانی که به دست کشاورزان و باغداران برسد، از ورود کودهای بی کیفیت و تقلبی به چرخه کشاورزی کشور جلوگیری می‌شود و کشاورزان نیز با آسودگی خاطر، نهاده‌های مورد نیاز خود را با برند معتبر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مورد استفاده قرار می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ