۵۰۰ هزارمترمربع به سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی افزوده شده است

اقتصاد ایران: ارومیه- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: از سال گذشته ۵۰۰ هزار مترمربع سرانه فضای ورزشی استان افزوده شده و یا در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد بیرامی روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سال گذشته در ورزش استان با شتاب بیشتری صورت گرفت و بالغ بر ۵۰۰ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه شده یا در حال تکمیل شدن است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۹ هزار هیئت ورزشی در این استان فعالیت دارند که با تلاش‌های صورت گرفته، فعالیت اکثر آنها در حوزه‌های مختلف مناسب است.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سال گذشته در ورزش استان با شتاب بیشتری صورت گرفت و بالغ بر ۵۰۰ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه شده یا در حال تکمیل شدن است.

بیرامی ادامه داد: در حوزه ورزش قهرمانی، آذربایجان‌غربی یکی از سال‌های طلایی خود را در سال ۱۴۰۲ گذراند و ۲۲۰ مدال در سطح جهانی و آسیایی داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: این تعداد رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت و در آن سال نیز حدود ۱۸۰ مدال توسط ورزشکاران استانی در عرصه‌های مختلف کسب شد

بیرامی با اشاره به اینکه ورزش استان با رشد و توسعه قابل توجهی روبرو است، تصریح کرد: باید با ظرفیت سازی برای توسعه ورزش استان تلاش کرد.

وی گفت: میزبانی شایسته آذربایجان غربی از رویدادهای مختلف ورزشی و اردوهای تیم ملی موجب شده تمامی فدراسیون‌های ورزشی تمایل به برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی در این استان داشته باشند.

وی افزود: ورزش امری مردمی است و جای سیاست بازی نیست و تمام رسالت ما ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه غرور ملی است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به ظهور و رشد ورزشکاران قوی و دارای پتانسیل در رشته‌های مختلف ورزشی در استان افزود: با توجه به این ظرفیت‌ها، در دوره‌های آتی بازی‌های آسیایی و المپیک، شاهد مدال‌آوری ورزشکاران اعزامی از استان خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ