اجلاسیه ملی شهدای جهادگر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: بیرجند- مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه ملی شهدای جهادگر کشور به میزبانی شهرستان فردوس در ۲۱ شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری عصر سه شنبه در جلسه کمیته خدمات جهادی ستاد اجرایی دومین کنگره دو هزار شهید استان اظهار کرد: در کشور حدود ۶۰ جهادگر آسمانی داریم که از این تعداد ۶ جهادگر متعلق به استان خراسان جنوبی هستند.

وی بیان کرد: اجلاسیه ملی شهدای جهادگر در فردوس قرار است به نام و یاد ۶۰ جهادگر آسمانی کشور و با حضور خانواده این جهادگران برگزار شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: توجه به اینکه در آستانه برگزاری کنگره دو هزار شهید استان نیز هستیم برنامه‌ریزی شد اجلاسیه ای تحت عنوان اجلاسیه ملی شهدای جهادگر در فردوس برگزار شود.
وی ادامه داد: امسال اولین سالی است که روز ۱۳ شهریور در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز ملی حرکت‌های جهادی و امداد مردمی ثبت رسمی شده است اما باتوجه به همزمانی ۱۳ شهریور با ایام پایانی ماه صفر قرار شد اجلاسیه در تاریخ ۲۱ شهریور در فردوس برگزار شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با این ایام از ۱۳ تا ۳۱ شهریور را به نام از جهاد مقدس تا دفاع مقدس نامگذاری کردیم و در این مدت رزمایش خدمت رسانی گروه‌های جهادی با محوریت شهرستان فردوس و شهرستان‌های اطراف برگزار می‌شود.

هنری تاکید کرد: از صدا و سیما و رسانه‌ها درخواست می‌شود چند هفته قبل از اجلاسیه با انتشار محتواهای تولید شده و پرداختن به اجلاسیه اطلاع رسانی کامل در استان انجام شود.

حسین هاشمی، مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند پشتیبانی لازم را از اجلاسیه ملی شهدای جهادگر داشته باشند.

وی با بیان این‌که برنامه‌های جهادی زیادی از جمله فرهنگی، هنری، ورزشی، کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها برای این ایام پیش‌بینی شده، یادآورشد: امید است مردم شهرستان فردوس طعم این خدمات جهادی را بچشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ