جنگ رسانه ای بعد از شکست اسراییل از جنگ سخت دشوار تر خواهد بود

اقتصاد ایران: قم- مدیر مدرسه مهارت‌آموزی مبنا بیان کرد: جنگ رسانه ای که بعد از شکست اسراییل ایجاد خواهد شد از جنگ سخت دشوار تر است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت‌الاسلام محمدرضا جوان آراسته مدیر مدرسه مهارت‌آموزی مبنا بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران فعال در حوزه کتاب در اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: شهید مطهری تعبیری در مورد فلسطین دارد که شمر هزار و چهارصد سال پیش مرد، شمر زمانه ات را بشناس.

مدیر مدرسه مهارت‌آموزی مبنا افزود: اولین سخنرانی امام راحل در سال ۴۲ که جرقه انقلاب اسلامی زده می شود، در ابتدا و انتهای آن به موضوع اسراییل و فلسطین تاکید شده است.

مدیر مدرسه مهارت‌آموزی مبنا بیان کرد: غالب سخنرانی هایی که شنیده ایم مربوط به روز عاشورا است اما واقعه عاشورا سه ساحت دارد که پیش و قبل از این حادثه بخش مهمی است که جنس آن از رسانه است.

وی بیان کرد: دشمنی با امام حسین علیه السلام ماجرای بیش از ۴۰ ساله است و در نهایت به واقعه عاشورا ختم می شود.

جوان آراسته بیان کرد. یکی از دلایلی که اهل کوفه در برابر امام ایستادند، ماجرای دروغگویی در خصوص نقش امام علی علیه السلام و فرزندانش در قتل عثمان بوده است که این تیم جریان دروغین رسانه ای، سبب شد تا واقعه عاشورا ایجاد شود.

وی افزود: بنی عباس و بنی امیه رسانه را به خوبی می شناختند و از این ابزار برای پیشبرد اهداف شوم خود بهره بردند و در این راستا منبریان و خطبا را نیز می خرد و تاریخی جعلی می سازد.

مدیر مدرسه مهارت‌آموزی مبنا بیان کرد: اگر نقش پررنگ امام سجاد علیه السلام، زینب کبری سلام الله علیها و سرمبارک حضرت در پس از ماجرای کربلا را نداشتیم این واقعه تا به امروز ماندگار نبود.

وی گفت: در ماجرای وقوع فلسطین یک پیشینه ای وجود دارد که مبتنی بر رسانه است و ما معتقدیم که مسئله فلسطین سرانجام حل و فصل خواهد شد اما بیم آن می رود که با ابزار رسانه مجدد رژیم اشغالگر قدس با مظلوم نمایی به صحنه بازگردد به همین دلیل باید به کنش رسانه ای بعد از نابودی اسراییل نیز فکر کرد تا جای شهید و جلاد عوض نشود.

جوان آراسته گفت: امروز برخی از پرچمداران روایت جنایات غزه دختر هستند و امید و حیات را در این منطقه کوچک مخابره می کنند.

وی گفت: امروز جمع آوری تصاویر حمایت رژیم اشغالگر قدس امری ضروری است که باید در تاریخ ماندگار شود و به نسل های آینده انتقال یابد.

مدیر مدرسه مهارت‌آموزی مبنا بیان کرد: جنگ رسانه ای که بعد از شکست اسراییل ایجاد خواهد شد از جنگ سخت دشوار تر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ