۷۰ جلسه در کمیسیون‌های مجلس با وزرای پیشنهادی برگزار شده است

اقتصاد ایران: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۷۰ جلسه در کمیسیون‌های مجلس برای بررسی سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تاکنون ۷۰ جلسه در کمیسیون‌های مجلس برای بررسی سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی برگزار شده است.

وی توضیح داد: برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در یک فضای فنی و تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با اسناد بالادستی تطبیق داده می‌شود. سنجه‌هایی برای ارزیابی وزرای پیشنهادی وجود دارد و مطابق با آن، توانایی و تجربه آنان از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مدارک تحصیلی وزرای پیشنهادی در مجلس، گفت: دو، سه دوره است که مجلس و به ویژه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مدارک تحصیلی وزرای پیشنهادی دولت را بررسی می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در پایان کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نظر خود را درباره وزرای پیشنهادی ارائه می‌دهند. البته نظر کمیسیون تخصصی درباره وزیر مربوط به آن کمیسیون در صحن مجلس قرائت می‌شود؛ برای مثال، ارزیابی کمیسیون آموزش مجلس از وزرای علوم و آموزش در صحن مجلس به عنوان نظر کمیسیون تخصصی قرائت می‌شود.

سلیمی بیان کرد: این هفته هم نمایندگان مجلس و هم وزرای پیشنهادی کار متراکمی دارند. روز شنبه (۲۷ مرداد ماه) نیز جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم با حضور رئیس‌جمهور آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ