فعالیت ۱۹۰ سمن فعال دارای پروانه در استان زنجان

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: با غربالگری‌های انجام شده در زمان حاضر ۱۹۰ سازمان مردم نهاد در استان دارای پرونده و فعال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق قهرمانی، در نشست صمیمی تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی و خیریه‌های استان که به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه در دو سال گذشته شاهد جهت‌گیری خوبی در راستای مردمی سازی و مشارکت مردم در امور اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۹۰ سمن فعال دارای پروانه در استان فعالیت می‌کنند که تاکنون دستاوردهای خوبی هم داشتند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اجرای موفق طرح مشارکت اجتماعی گفت: این طرح با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌های سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و مؤسسات مردمی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا شد که تا کنون استان زنجان در اجرای این طرح رتبه اول کشوری با ۹۳ درصد پیشرفت در انجام فعالیت‌ها را کسب کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح رویداد نوآوری اجتماعی که در راستای تحقق سند تحول مردمی مبنی بر استفاده از نظرات و ایده‌های مردم در رفع مشکلات و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، افزود: در این راستا از مجموع ۴۸ طرح ارسال شده به دبیرخانه رویداد نوآوری اجتماعی، طبق نظر هیئت داوران چهار طرح با کسب بالاترین امتیاز برگزیده شدند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه در سال گذشته به ۹ سمن مجوز فعالیت از استانداری داده شد، افزود: در حال حاضر هم ۱۶ پرونده در دبیرخانه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استانداری در دست بررسی و اقدام است که مراحل ثبت آنها نیز به زودی انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ