تسهیلگری مهمترین وظیفه مسؤولان برای تشکل‌های مردم نهاد است

اقتصاد ایران: زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:تسهیلگری مهمترین وظیفه مسؤولان برای تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه سازمان‌های مردم نهاد استان، با بیان اینکه گام‌های خوبی برای رفع مشکلات سازمان‌های مردم نهاد استان استان برداشته شده است، گفت: بحث مردمی‌سازی به طور ویژه مورد تاکید دولت سیزدهم بود و در دولت چهاردهم هم از این ظرفیت به یقین استفاده خواهد شد؛ چرا که این موضوع راهبرد جدی است.

وی با بیان اینکه حجم بسیار زیادی از فعالیت‌ها در تشکل‌های مردم نهاد در کشور انجام می‌شود که بی‌نظیر است. افزود: فراهم کردن زمینه فعالیت تشکل‌ها در چارچوب مقررات از وظایف دستگاه‌های متولی است؛ چرا که دولت موظف بر تسهیل‌گری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه تسهیلگری مهمترین وظیفه مسؤولان برای تشکل‌ها است، گفت: فراهم کردن زمینه فعالیت تشکل‌ها در چهارچوب مقررات از وظایف دستگاه‌های متولی است.

رفیعی با بیان اینکه بحث مردمی‌سازی به طور ویژه مورد تاکید دولت سیزدهم بود و در دولت چهاردهم هم از این ظرفیت به یقین استفاده خواهد شد؛ چرا که این موضوع راهبرد جدی است، افزود: سازمان‌های مردم نهاد در سیاست گذاری‌ها و نگاه درست به موضوعات و مسائل خاص راهگشا و مؤثر هستند و باید از ظرفیت آنها به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی ادامه داد: تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد با نیت الهی و نوع دوستی خود بی تردید بار بسیار بزرگی را از دوش دولت برمی دارند و از افتخارات ایران اسلامی داشتن انسان‌هایی است که نسبت به مشکلات دیگران دغدغه مند هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: هیچ دولتی به تنهایی قادر به رفع مشکلات مردم نیست و در این راستا حجم بسیار زیادی از فعالیت‌ها در تشکلهای مردم نهاد در کشور انجام می‌شود که بی نظیر است.

رفیعی با بیان اینکه قدم‌های خوبی برای رفع مشکلات سازمان‌های مردم نهاد استان استان برداشته شده است، اگرچه با مطلوب فاصله دارد، افزود: افزایش امید و سرمایه اجتماعی، کاستن از محرومیت‌ها، حرکت به سمت فقر زدایی و ارتقای جامعه کارکرد بسیار با ارزش تشکل‌ها است.

وی ادامه داد: بحث مردمی سازی به طور ویژه مورد تاکید دولت سیزدهم بود و در دولت چهاردهم هم از این ظرفیت به یقین استفاده خواهد شد چراکه این موضوع راهبرد جدی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ