انتقاد به عملکرد همتی/ نظر مثبت به امیر نصیرزاده و کاظمی

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس، نشست کمیسیون متبوع خود با موضوع بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله بیاتی، با اشاره به دومین روز بررسی برنامه وزرای پیشنهادی پزشکیان در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: صبح امروز (سه شنبه، ۲۳ مرداد ماه) میزبان عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی بودیم که برنامه‌های وی با توجه به عریض و طویل بودن وزارت اقتصاد، مثبت ارزیابی شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهم موضوعاتی که در برنامه‌های همتی ارائه شد، عنوان کرد: تحت کنترل درآوردن نرخ ارز، کنترل نقدینگی، ساماندهی وضعیت بانک‌ها و جلوگیری از خلق پول از مواردی بود که وزیر پیشنهادی اقتصاد در خصوص آن برنامه‌های خود را ارائه کرد.

وی افزود: در این بین برخی اعضای کمیسیون به سوابق کاری و عملکرد وی در دوران ریاست بانک مرکزی دولت روحانی انتقاد داشتند که همتی از خود دفاع کرد و تقریباً مورد پذیرش نمایندگان واقع شد و در نهایت نیز توانست نظر نسبی کمیسیون را جلب کند.

بیاتی در ادامه به حضور عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی مفصل و بسیار خوبی از سوی نصیرزاده ارائه شد که به نظر می‌رسد توانسته است رأی صد در صد اعضای کمیسیون را جلب کند.

وی با اشاره به حضور علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به عنوان آخرین مهمان جلسه صبح امروز کمیسیون، تصریح کرد: از آنجایی که کاظمی کار خود را با شغل معلمی آغاز و به صورت پلکانی در وزارتخانه رشد کرد تا به این مرحله رسید، با تمامی زوایا و ابعاد کار آشنایی دارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: رسیدگی به معیشت فرهنگیان، افزایش کیفیت تحصیلی و ساماندهی رتبه بندی فرهنگیان از جمله مواردی بود که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای آن برنامه داشت و توانست رضایتمندی اعضای کمیسیون را جلب کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ