بهترین خدمات را به زائران عتبات عالیات ارائه می‌دهیم

اقتصاد ایران: عصر خودرو-مدیرعامل سایپایدک در آیین آغاز طرح خدمات و امداد اربعین حسینی گروه خودروسازی سایپا، گفت: با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و باهمت و تلاش شبکه نمایندگی‌های سایپا و امدادگران، بهترین خدمات را به زائران عتبات عالیات حسینی ارائه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، با حضور اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک، اعضای هیات مدیره، علی راشدی، مدیرعامل امداد خودرو سایپا و محمدعلی حیاتی مدیرعامل سازه گستر سایپا، آیین آغاز طرح خدمات و امداد گروه خودروسازی سایپا به زائران اربعین حسینی در سازمان خدمات پس از فروش سایپا برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سایپایدک با اشاره آمادگی سازمان خدمات پس از فروش سایپا برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت: در این طرح که از 24 مرداد تا 5 شهریور برگزار می‌شود، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران فراهم شده و قطعات یدکی مورد نیاز به نمایندگی‌های حاضر در طرح ارسال شده است.

حسینی افزود: محورهای مریوان به باشماق، پیرانشهر به نقده، خروجی اندیمشک به شوش، پارکینگ بزرگ چزابه، سوسنگرد، قصر شیرین، خرمشهر، تهران به ساوه، محور قزوین به همدان، اتوبان ساوه به همدان از جمله مسیرهای منتهی به مرز کشور عراق هستند که زائرین عزیز می‌توانند از خدمات امدادی شرکت امداد خودرو سایپا استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با موافقت مدیرعامل گروه سایپا، هزینه ایاب و ذهاب و اجرت ارائه خدمات در طرح خدمات اربعین رایگان است و ناوگان مجهز امدادخودرو سایپا در پایگاه‌های درون شهری و واحدهای امدادی شبانه‌روزی در مسیرهای استان‌های تهران،‌ لرستان، مرکزی، همدان، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، کردستان و خوزستان مستقر بوده و از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زائرین عزیز برخوردارند.

پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، علی راشدی مدیرعامل امدادخودرو سایپا در سخنانی گزارشی از خدمات صورت گرفته در مجموعه امدادخودرو سایپا را ارائه کرد و با اشاره به استقرار واحدهای تعمیرات و سرویس سریع خودرو در پایانه‌های مرزی، گفت: در طرح خدمات و امداد اربعین گروه سایپا، با همکاری شرکت سایپایدک تعمیرات و سرویس سریع خودرو در محل توسط امدادگران انجام می شود.

وی با اشاره به افزایش اعتماد مشتریان به شرکت امدادخودرو سایپا برای دریافت خدمات امدادی، گفت: جلب حداکثری رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت، دو اصل اساسی برای خدمت رسانی به مشتریان است که در طرح‌های امدادی تمرکز ویژه ای بر آن داریم.

خاطر نشان می شود هموطنان گرامی در صورت نیاز به امداد و خدمات می توانند در طول شبانه روز با شماره 096550 تماس گرفته و از خدمات امدادی گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ