کشف ۳۵ کیلوگرم شیشه از مخفیگاه ۲ سوداگر مرگ

اقتصاد ایران: رییس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی سابقه دار در پایتخت خبرداد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۳۵ کیلو شیشه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در پایتخت رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت که در ادامه با رصد شبانه روزی دامنه فعالیت متهم و همدستش مشخص شد.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند مخفیگاه متهمین را در یکی از محلات جنوب پایتخت شناسایی کنند و موضوع را به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و همدستش را دریافت کنند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت رصد و بررسی موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمین را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۳۵ کیلو مواد روان گردان شیشه کشف کنند و متهمین را نیز به همراه مواد مکشوفه پس از انتقال به مقر پلیس در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به این که قاچاقچیان مواد مخدر همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها و گمراه کردن جوانان و نوجوانان را دارند، از مردم خواست: ضمن مراقبت صحیح از فرزندان خود در مبارزه با سوداگران مرگ و عاملان افیونی با پلیس همکاری کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک و مظنون مراتب را بدون فوت وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ و ۶۳۹۸۴۶۱۸ به پلیس اطلاع دهند و یا با مراجعه به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارشات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ