۵۰۰۰ سیلندر گاز مایع سهمیه موکب های مرکزی در اربعین است

اقتصاد ایران: اراک- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: پنج هزار سیلندر گاز مایع سهمیه برای موکب های اربعین حسینی این استان که قصد عزیمت به کربلا دارند، پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جمشیدی ظهر سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان مرکزی اظهار کرد: در این استان روزانه به صورت میانگین از ۱۸۰۰ هزار لیتر تا ۲۴۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۰۴ جایگاه سوخت مایع و ۶۲ جایگاه سی ان جی در استان مرکزی، عملیات سوخت‌رسانی را انجام می‌دهند، افزود: با توجه به آلودگی هوای استان مرکزی به ویژه کلانشهر اراک، بنزین یورو چهار در جایگاه‌های سوخت توزیع و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: پنج هزار سیلندر گاز مایع سهمیه موکب‌های اربعین حسینی این استان که قصد اعزام به عراق دارند، در نظر گرفته شده است.

جمشیدی افزود: متولی این امر عتبات عالیات است و بر اساس تأیید اداره کل تبلیغات اسلامی به متقاضیانی که در سامانه سدف ثبت‌نام کرده باشند، ارائه می‌شود همچنین این مهم باید مورد توجه ویژه باشد که دولت تسهیل گری می‌کند اما سوخت رایگان و خارج از قائده برای اربعین توزیع نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات سوخت رسانی این شرکت از طریق خطوط لوله نفت و مخابرات، مخزن‌دارهای راه‌آهن و خودروهای سنگین به ۱۰ استان دیگر انجام می‌شود، افزود: با توجه به ناترازی در مصرف، اکنون امکان صادرات بنزین در کشور وجود ندارد و انتظار است در راستای اصلاح الگوی بهینه مصرف انرژی و ناترازی سوخت، رسانه‌ها فرهنگ‌سازی ویژه داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی با اشاره به اینکه این استان مبدا قاچاق سوخت نیست، گفت: به دلیل ناترازی مصرف سوخت در کشور، بنزین سوپر در پالایشگاه شازند تولید نمی‌شود و اکنون سوخت محدود برای صنایع نظامی و مراکز خاص تولید می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: برای واگذاری ساختمان این شرکت در راستای جانمایی پارکینگ در مقابل بیمارستان ولیعصر (عج)، آمادگی تهاتر بر اساس موازین، قوانین و مقررات وجود دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ