عملیات احداث زیرگذر میدان سپاه آغاز شد

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۷ تهران از آغاز اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه در این منطقه با هدف روان‌سازی بار ترافیکی این میدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ تهران با اعلام آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه زیرگذر میدان سپاه اظهار کرد: پروژه زیرگذر میدان سپاه برای اتصال جهت مسیر غرب به شرق خیابان خواجه نصیر غربی و جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی و به منظور رفع راه بندان ترافیکی سنگین، تسهیل تردد در رینگ پیرامونی میدان سپاه و مسیرهای منتهی به آن و رفع گره‌های ترافیکی واقع در خیابان خواجه نصیر غربی در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: این طرح پس از ارائه در شبکه کمیسیون معابر شهر تهران و تصویب آن توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در دستور کار قرار گرفت و پس از اتمام فاز صفر و یک آن، وارد فاز دوم شده است.

شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: در فاز نخست تمامی زیرساخت‌ها از قبیل خطوط آب رسانی، مخابرات و … مترو و پروژه احداث تونل شهید متوسلیان بررسی شد تا تداخلی در مسیر این خطوط و پروژه‌ها با این طرح نباشد و پس از بررسی طرح توسط کارشناسان مربوطه و متولیان امر، طرح به سازمان فنی و مهندسی عمران شهر تهران که متولی اجرای این طرح خواهد بود، ابلاغ شد.

وی با اشاره به عملیات بهسازی میدان سبلان در این منطقه، تصریح کرد: با توجه به اینکه میادین سبلان و سپاه در بزرگراه شهید صیاد شیرازی قرار دارد بهسازی و اجرای این دو پروژه به روان سازی و کاهش ترافیک در این معبر کمک شایانی خواهد کرد.

آبادیان با تاکید بر اینکه طرح بزرگ و فرامنطقه‌ای بهسازی میدان سبلان با هدف برطرف کردن معضل ترافیکی شرق و شمال شرق تهران در حال اجراست، گفت: با توجه به وضع موجود در میدان سبلان و میزان تردد وسایل نقلیه در محور بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس و ورود به شیب راه (رمپ) میدان، مسیر شرق به غرب و بالعکس در مسیر خیابان شهید قدوسی و خیابان جانبازان شاهد تداخل حرکتی، راهبندان‌های طولانی و ترافیک سنگین در این محور هستیم که با اتمام این طرح شاهد برطرف شدن این معضلات خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ