دولت‌ها با سکوت خود مهر تأییدی بر نقض حقوق بشر زده‌اند

اقتصاد ایران: وزارت دادگستری در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت‌هایی که با سکوت خود مهر تأییدی بر نقض حقوق بشر زده‌اند، مسؤول کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی حمله وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل به مدرسه التابعین در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن نمازگزاران و غیرنظامیان در این مدرسه، معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رژیم صهیونیستی بار دیگر فاجعه‌ای دلخراش در غزه به وجود آورد. بمباران مدرسه التابعین در محله الدرج شهر غزه، جان بیش از ۱۲۰ تن از نمازگزاران آواره فلسطینی را گرفت. این اقدام غیرانسانی و شنیع، نمونه بارزی از نقض حقوق بشر و اجرای سیاست‌های مبتنی بر نسل‌کشی، قتل‌عام بی‌رحمانه و کشتار دسته‌جمعی است و حکایت از استمرار اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی در منطقه دارد.

نه تنها رژیم کودک‌کش صهیونیسم، بلکه همه دولت‌هایی که با سکوت خود مهر تأییدی بر این فجایع زده‌اند مسؤول کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی است.

از هفتم اکتبر تاکنون پناهگاه‌ها و مدارس بارها در غزه مورد هدف قرار گرفته است که منجر به شهادت تعداد زیادی از غیرنظامیان که عمدتاً کودکان و زنان می‌باشند شده است، این در حالی است که رعایت قواعد بین‌المللی بشردوستانه، جز قواعد آمرانه است.

پر واضح است به تبع این گونه اقدامات ددمنشانه، غزه تبدیل به نمایشگاهی از انواع نقض‌های بین‌المللی گردیده است. لذا معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی، از مجامع بین‌المللی درخواست بررسی و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار نمازگزاران آواره فلسطینی در مدرسه التابعین در محله الدرج غزه را دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ