پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروهای پلیس در ماموریت اربعین

اقتصاد ایران: معاون آماد و پشتیبانی فراجا از آمادگی کامل برای پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع ) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی فراجا درباره فرآیند پشتیبانی آمادی از معاونت‌های ستادی، پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌ها همزمان با مأموریت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: بار دیگر این توفیق و افتخار نصیب مجموعه آماد و پشتیبانی فراجا شد تا ان شاء الله بتوانیم خادم نیروهای پلیس در مأموریت اربعین و سیل مشتاقان آقا اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

پیش بینی تمهیدات برای پشتیبانی آمادی

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با اشاره به حضور و مشارکت ۲۰ هزار نیروی پلیس در مأموریت اربعین حسینی (ع) بیان داشت: پشتیبانی آمادی از این ۲۰ هزار نیروی پلیس در مأموریت اربعین بر عهده معاونت آماد و پشتیبانی فراجا است و به همین منظور پیش بینی‌های لازم را اندیشیده‌ایم.

۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای انتقال نیروهای پلیس

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: ۱۶ آشپزخانه مجهز در نقاط صفر مرزی به صورت ثابت و سیار به منظور طبخ غذا و تأمین خوراک نیروهای حاضر در مأموریت اربعین پیش بینی کرده‌ایم.

وی افزود: با آماده سازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس فرآیند جابه‌جایی و انتقال نیروهای پلیس در مرز را دنبال می‌کنیم.

سردار فریبا مطرح کرد: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش بینی ۴ هزار دستگاه خودرو، بیش از ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت، امکانات ترابری هوایی و پهپادی و … آمادگی خود را برای این مأموریت به نمایش گذاشته است.

تأمین سوخت خودروهای پلیس در مأموریت اربعین

وی افزود: در بحث تأمین سوخت خودروهای پلیس نیز تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم، با پیش بینی بیش از ۴۰ جایگاه سوخت در نظر داریم سوخت خودروهای فراجا به مقدار یک میلیون و صد هزار لیتر شارژ اعتباری شده را در این مأموریت مهم، عظیم و معنوی تأمین کنیم.

صیانت از سلامت نیروهای پلیس

سردار فریبا همچنین از تأمین بسته‌های پذیرایی (پک میان وعده)، آب آشامیدنی خنک و بسته‌های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت نیروهای پلیس در مأموریت اربعین خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت جسمی نیروهای پلیس همه الزامات بهداشتی را تدارک دیده ایم و ان شاء الله بتوانیم از این مأموریت معنوی نیز سربلند بیرون بیاییم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ