خودروهای ام جی به گمرک سلفچگان رسیدند

اقتصاد ایران: عصر خودرو- طی روزهای اخیر محموله بزرگی از خودروهای MG فردا موتورز از مدل‌های مختلف وارد گمرک سلفچگان شده است تا مراحل ترخیص نهایی آن‌ها انجام شود. به این ترتیب و با توجه به فروش این خودروها از طریق سامانه یکپارچه، در آینده نزدیک شاهد حضور محصولات MG در خیابان‌های کشور خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، طی روزهای گذشته با انتشار تصاویری از گمرک‌ سلفچگان، خبر ورود خودروهای MG GT و MG 5 و MG4 EV منتشر شد. در حال حاضر مراحل ترخیص این محصولات از گمرک‌ آغاز شده است و با طی مراحل اداری، در آینده نزدیک شاهد خروج این خودرو‌ها از گمرک‌ و ارسال آن‌ها به نمایندگی‌های سراسر کشور خواهیم بود. با توجه به آنکه مدتی قبل، فروش محصولات ام جی در سامانه یکپارچه انجام شده است، خودروهای وارد شده در مهلت قانونی تحویل مشتریان خواهند شد.

پیامک ثبت نام نهایی این خودرو‌ها، طی روزهای آینده برای مشتریانی که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه، محصولات MG را به عنوان اولویت خود انتخاب کرده‌اند ارسال خواهد شد. به این ترتیب این دسته از خریداران فرصت خواهند داشت برای تکمیل وجه اقدام و ثبت نام خود را تکمیل کنند. همچنین طی هفته‌های آینده، شاهد حضور خودروهای MG در شوروم‌های این برند در سراسر کشور خواهیم بود تا علاقه‌مندان بتوانند از نزدیک این خودروها را بررسی کنند.

در حال حاضر فروش دو خودروی MG 5 و MG GT از طریق سامانه یکپارچه انجام شده است و در آینده نزدیک، فروش MG4 EV به عنوان پرفروش ترین محصول برقی MG و یکی از پرفروش‌ترین محصولات برقی بازار اروپا نیز آغاز می‌شود. این خودرو می‌تواند با یکبار شارژ، بیش از 400 کیلومتر مسافت را طی کند و از این نظر، جزو خودروهای برتر بازارهای جهانی در کلاس خود است. در کنار این، با توجه به سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو، پیش بینی می‌شود استقبال بالایی از آن در بازار ایران به عمل بیاید.

روند واردات خودروهای MG ادامه دارد

با توجه به استقبال بازار از ورود خودروهای ام جی به ایران و تمایل مشتریان به خرید این محصولات، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا روند واردات محصولات عرضه شده این برند توسط فردا موتورز ادامه داشته باشد و علاوه بر خودروهای ام جی 5، ام جی GT و ام جی 4، به زودی شاهد معرفی خودروهایی دیگر از برند MG خواهیم بود.

علاقمندان به آشنایی بیشتر با محصولات عرضه شده ام جی، می‌توانند به نمایشگاه مرکزی MG واقع در پارک وی مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02148645000 تماس بگیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ