کشف ۸۰ هزار انواع ابزار آلات خارجی و سرنگ انسولین قاچاق

اقتصاد ایران: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف حدود ۸۰ هزار قلم انواع ابزار آلات خارجی و سرنگ انسولین قاچاق از یک خودرو در بزرگراه قم - تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف خودروی حامل کالای قاچاق در محدوده اتوبان قم - تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار مأموران این پلیس قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط کامیونتی در حال انتقال به انباری در شهرری است.

وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق از جنوب کشور بارگیری و در حال انتقال به تهران بود، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کامیونت مذکور را توقیف کرده و تحت بازرسی قرار دادند که در جریان آن مشخص شد که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است. همچنین مأموران مشاهده کردند که مقادیری کالای خارجی از نوع ابزارآلات و سرنگ انسولین در قسمت بار این کامیونت قرار دارد که با انجام استعلامات گمرکی مشخص شد، اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و این اقلام فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ۳۵۰۸ عدد انواع ابزارآلات خارجی شامل انواع پیچ گوشتی، دریل، دستگاه جوش، انبر قفلی و آچار فرانسه و … ساخت کشور چین و هند و تعداد ۷۵ هزار و ۵۰۰ عدد سرنگ انسولین ساخت کشور آمریکا بود که توقیف شد. همچنین کارشناسان ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

افشاری با بیان اینکه پرونده قضائی مربوطه در این خصوص تشکیل شد، گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا ارجاع شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در حال انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ