احیای مراکز فرهنگی و هنری استان بوشهر در دست اقدام است

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: احیای مراکز فرهنگی و هنری استان بوشهر در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ ظهر سه‌شنبه در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار کرد: یکی از اهداف مهم ما در عرصه فعالیت‌های فرهنگی تربیت انسان تراز انقلاب و اسلام است.

وی مراقبت سازی از خود و مجموعه تحت امر را از مهمترین اقدامات در عرصه فرهنگی دانست و بیان کرد: این موضوع از مصادیق بارز امر به معروف است که باید در این حوزه حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ اموال فرهنگی در استان بیان کرد: مراقبت از ساختار اداری و اموال فرهنگی نیاز به مجاهدت و از جان گذشتگی دارد.

وی با اشاره به اینکه این کار در گذشته به خوبی انجام نشده بود تصریح کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی صورت گرفته و پرونده‌های ملکی که متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند را انجام دادیم.

افروغ با اشاره به اینکه همه این موارد تکمیل شده و یا در حال تکمیل شدن است افزود: مراکز پنهانی وجود داشت که اموال فرهنگی را می‌بلعید و ما جلوگیری کردیم

وی افزود: با وجود تمام مشکلات بودجه‌ای و عدم توجه ویژه به عرصه فرهنگ و هنر ما از طریق اعتبارات تملک دارایی به تمام مراکز فرهنگی و هنری هرچند کم، ولی پشتیبانی کرده ایم و از طرفی بعضی از مراکز هنری را احیا کردیم که اینها از افتخارات ما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: ما پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قرارگاه شهید آوینی هزینه و سه کار حمایتی در حوزه پژوهشی داشته ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ