احداث خانه کشتی در بهارستان/ مشکلات آب دنبال می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان از احداث خانه کشتی در این شهر خبر داد و گفت: مشکلات آب شهر بهارستان در سطح کشور دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حق‌شناس ظهر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: مشکلات کمبود آب شهر بهارستان را با جدیت پیگیری کردیم و کف شکنی برخی چاه‌های آب انجام شده و چاه جدیدی نیز به شبکه وصل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان نوسازی شبکه آب بهارستان و همچنین وصل شدن آب دریا به شهر بهارستان را از مطالبات بسیار مهم دانست و افزود: در دیدارهای مختلف با مسئولان استانی و کشوری به جد پیگیر این موضوعات هستیم.

وی با اشاره به حوزه آموزشی بیان کرد: مدرسه شهید فخری زاده افتتاح شد و مدرسه کامران نیز در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. این مدرسه ۶ کلاسه می‌باشد که با صحبت‌های انجام شده باید ۹ کلاسه شود.

حق شناس با اشاره به حوزه ورزشی گفت: روشنایی چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان تکمیل شد و کف پوش سالن شهدای بهارستان نیز تعویض شد و در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به مشکلات کشتی‌گیران بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری انجام شده احداث خانه کشتی شهرستان جم در شهر بهارستان شروع بکار خواهد کرد.

وی ادامه داد: بهارستان ورزشکاران زیادی در رشته ورزشی کشتی دارد و ۲۰ سال است که این رشته ورزشی علی رغم استعدادهای فراوانی که در شهرستان وجود دارد اما مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته بود.

احداث خانه کشتی در بهارستان/ مشکلات آب دنبال می‌شود

حق شناس با اشاره به مسیر امامزاده شاه محمد (پیر سرکمر) ابراز کرد: از سوی فرمانداری در کمیته برنامه‌ریزی برای توسعه برق تا این امامزاده اعتبار پیش بینی شده است.

وی با اشاره به حوزه بهداشتی شهر بهارستان تاکید کرد: نشست‌های شورای بهداشتی به صورت مستمر برگزار می‌شود و با تلاش صورت گرفته ساختمان پانسیون پزشکان و احداث ساختمان جدید پایگاه سلامت شهید فیروزی نیز با سرعت مطلوبی در حال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به موضوعات امنیتی خاطرنشان کرد: از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، مجوز استقرار کلانتری به تصویب رسیده که انتظار داریم با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان به زودی کلانتری در این شهر مستقر شود.

خبرنگاران مطالبه‌گر باشند

علی احمدی دیگر عضو شورای شهر بهارستان نیز اظهار داشت: خبرنگاران باید مطالبه گری خود را به صورت قوی دنبال کنند و از مسائل ریز و درشت شهرستان به راحتی عبور نکنند.

وی افزود: در دولت آقای پزشکیان که روزهای آینده چینش مهره‌ها در سطح استان و شهرستان انجام خواهد شد نباید خبرنگاران و مردم بی‌اطلاع باشند و اصحاب رسانه باید جدی‌تر حضوری فعال داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان بیان کرد: در تغییر فرماندار جم هیچکس در سالن مراسم تودیع و معارفه اطلاع نداشت که فرماندار جدید جم کیست که رسانه‌ها و شوراها نباید اجازه دهند دیگر چنین اتفاقی رخ دهد و دور از چشم مردم و خبرنگاران تغییر و تحول انجام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ