آمار تصادف‌ها در مسیر جم - فیروزآباد نگران‌کننده است

اقتصاد ایران: بوشهر- عضو شورای اسلامی شهر بهارستان شهرستان جم گفت: آمار تصادف‌ها در مسیر جم - فیروزآباد نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اعظمی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران برای اطلاع رسانی، روشنگری و حق خواهی در جامعه تلاش می‌کنند و وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه دو دوره متوالی در شورای شهر در خدمت به مردم بوده افزود: طی این مدت بالغ بر ۵۰ توافق نامه برای عقب‌نشینی در بلوار اصلی انجام شده و مردم همکاری خوبی داشته اند و انتظار داریم چند مورد باقی مانده در مرکز شهر نیز همراهی مردم صورت بگیرد تا قسمت‌های باقی مانده بلوار حدفاصل مسجد مرکزی تا بلوار ولایت محله شهید آهنجان به سرانجام برسد.

اعظمی بیان کرد: مردم بهارستان انصافاً همیشه تعامل و همراهی‌های بسیار خوبی با خادمان خود در مدیریت شهری داشته‌اند که صمیمانه از همه شهروندان و افرادی که در موضوع عقب‌نشینی کوچه و معابر و بازگشایی خیابان‌ها و بلوارهای شهر همکاری نموده‌اند قدردانی می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به حضور افغان‌ها در سطح شهر خاطرنشان کرد: باید انسجام و عزم جدی از سوی مردم و متولیان امر شکل بگیرد و در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وی تاکید کرد: باید انسجام، وحدت و همدلی در بین مسئولان و شوراها و خبرنگاران افزایش یابد و مشکلات اساسی شهرستان با صدایی بلندتر فریاد زده شود.

اعظمی با بیان اینکه آمار تصادف در مسیر جم به فیروز آباد استان فارس بسیار بالا و نگران کننده است اظهار داشت: این مسیر خانواده‌های زیادی را داغدار کرده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده که می‌طلبد موضوع در سطح کشور به صورت ویژه‌تری از سوی مسئولان و نماینده مجلس و حتی استاندار پیگیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ