۷۳۰ میلیارد ریال پروژه در شهر بهارستان تکمیل می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار بهارستان از اجرای پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۳۰ میلیارد ریال در شهر بهارستان خبر داد و گفت: تکمیل پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یاراحمدی ظهر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل نبود برخی ادارات در شهر بهارستان، این شهرداری بار سنگینی را به دوش گرفته است.

وی افزود: مردم در کنار شهرداری به اداراتی از جمله آبفا، برق و گاز بیشترین مراجعه را دارند که انتظار داریم این ادارات جهت تسهیل در خدمات رسانی بهتر در شهر بهارستان مستقر شوند.

یاراحمدی با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال بوده که بیش از ۹۵ درصد آن تحقق یافت خاطر نشان کرد: این بودجه در سال جاری ۴۵۰ میلیارد ریال می‌باشد که پیش‌بینی می‌کنیم بالای ۹۰ درصد تحقق یابد.

شهردار بهارستان با اشاره به پروژه‌های عمرانی فعال و در دست اقدام اظهار داشت: میدان مرحوم عبدالله کامران با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و تقدیم شهروندان می‌شود و در فاز بعدی فراخوان برای طراحی اِلمان آن برگزار می‌شود.

تکمیل ساختمان آتش‌نشانی

وی افزود: تکمیل ساختمان آتش‌نشانی شهر بهارستان یک پروژه حیاتی است که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ظرف یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

یاراحمدی بیان کرد: خیابان ایران (حدفاصل حسینیه علی اصغر (ع) به سمت اتوبان) به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به زودی آغاز خواهیم کرد و امیدواریم در سال آینده تکمیل شود.

۷۳۰ میلیارد ریال پروژه در شهر بهارستان تکمیل می‌شود

وی ادامه داد: این خیابان موازی با بلوار اصلی در بهبود عبور و مرور و کاهش ترافیک شهری تأثیرگذار است و چندین محله را به یکدیگر متصل می‌کند.

شهردار بهارستان افزود: بلوار خلیج فارس (ورودی شهر از سمت اتوبان جم_ فیروزآباد) از پروژه‌های عمرانی مهم بهارستان است که برای ساماندهی ورودی شهر از سمت اتوبان حائز اهمیت است و فاز اول آن با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به زودی مناقصه آن برگزار می‌شود.

حجم درخواست‌ها برای آسفالت بالا است

وی ابراز کرد: برای بهبود عبور و مرور و روان شدن ترافیک، میدان جدیدی در ورودی شهر سمت ترمینال رفیعی به نام شهید نادر مهدوی به زودی احداث خواهد شد که اعتبار آن بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حجم درخواست‌ها برای آسفالت کوچه و معابر بالا است با ابراز امیدواری گفت: در سال جاری ۳۰ هزار مترمربع کوچه و معابر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال آسفالت خواهیم نمود.

یاراحمدی تاکید کرد: پروژه‌هایی که در سال جاری و سال آینده در شهر بهارستان تکمیل می‌شود با اعتباری بالغ بر ۷۳۰ میلیارد ریال می‌باشد که توسعه، عمران و آبادانی شهر بهارستان را به همراه دارد.

شهردار بهارستان در پایان از همکاری شهروندان، همفکری و همدلی اعضای شورا و تلاش نیروهای شهرداری و همراهی رسانه‌ها قدردانی نمود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ