بیش از دو هزار زائر اربعین از خراسان جنوبی اعزام شدند

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: حدود دو هزار و ۱۰۰زائر اربعین حسینی در ۶۹ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان عازم عتبات شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازه زمانی ۱۶ لغایت ۲۲ مرداد ماه دو هزار و ۱۶۸ زائر از خراسان جنوبی با ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای مراسم اربعین اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: این اعزام‌ها طی ۶۹ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

جلال زاده با بیان اینکه به منظور نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) به مرز مهران، بازدیدها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌شود، تأکید کرد: در این بازدیدها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی مورد بررسی قرار می‌گیرد و جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: کارشناسان و همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی خراسان جنوبی بر روند جابجایی زائران حسینی (ع) نظارت داشته و در ادامه نیز این نظارت‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آنها را به کمیسیون‌های ذیربط ارجاع خواهد داد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: زائران و هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران فروشی را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری اطلاع دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ