گلایه داوطلبان از مشخص نبودن تاریخ آزمون استخدامی کشور

اقتصاد ایران: علیرغم پیگیری داوطلبان و دستگاه‌های جذب‌کننده نیرو هنوز تاریخ برگزاری دوازدهمین دوره آزمون استخدامی کشور مشخص نیست.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرغم پیگیری داوطلبان و دستگاه‌های جذب‌کننده نیرو هنوز تاریخ برگزاری دوازدهمین دوره آزمون استخدامی کشور مشخص نیست و این مسئله باعث پیگیری مداوم داوطلبان شده است. 

احمد عبدی‌پور، رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم درباره زمان برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی کشور اظهار داشت: طبق تقویم اجرایی کشور قرار بود دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور 12 مردادماه برگزار شود. بر این اساس همه فرایندهای مربوط به برگزاری آزمون و تدارکات لازم انجام شد.

وی گفت: سه‌شنبه 9 مردادماه طبق اعلام سازمان اداری استخدامی، زمان برگزاری آزمون تغییر و قرار شد،  آزمون در تاریخ دیگری برگزار شود.

عبدی‌پور مباحثی چون تعطیلی دانشگاه‌ها، گرمای مردادماه و مسئله ناترازی برق کشور، تقاضای داوطلبان برای ثبت‌نام مجدد، ویرایش اطلاعات و همچنین تقاضای برخی از دستگاه‌ها برای اضافه شدن برخی رشته‌ها و مشاغل را از دلایل این تصمیم دانست.

پیگیری ما از افراد مختلف و دستاندرکاران گویای این است تغییر دولت و تمایل دولت جدید بر نظارت بر اجرای آزمون استخدامی در این زمینه بی‌تاثیر نبوده و ممکن است سازمان اداری استخدامی به همین دلیل اطلاع رسانی دقیقی انجام نمی‌دهد. با این وجود به نظر می‌رسد سازمان اداری و استخدامی به عنوان متولی و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون باید  هر چه زودتر در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ