شناسایی ۷۶ نقطه در شهر اصفهان برای ساخت مراکز فرهنگی

اقتصاد ایران: اصفهان- شهردار اصفهان گفت: تاکنون ۷۶ نقطه در کلانشهر اصفهان برای ساخت مراکز فرهنگی از جمله مسجد با همکاری ومشارکت مردم شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده ظهر سه‌شنبه در جلسه مشترک شورای عالی رهروان امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: تاکنون ۷۶ نقطه از کلانشهر اصفهان برای ساخت مراکز فرهنگی از جمله مسجد با همکاری و مشارکت مردم شناسایی شده است.

وی ادامه داد: در طرح فانوس نورانی تلاش می‌کنیم که در حاشیه زاینده رود و مجموعه‌های تفرجگاهی مکان‌هایی را بنا کرده تا درجهت فعالیت فرهنگی به گروه‌های مردمی فعال در این عرصه واگذار کنیم.

شهردار اصفهان به حمایت از نهادهای فرهنگی مردمی اشاره وافزود: کمیسیونی در حمایت از نهادهای فرهنگی مردمی، مساجد و گروه‌های مردمی در معاونت فرهنگی تأسیس شد که تلاش‌های بسیار خوبی در حمایت از این نهاد صورت گرفته که فعالیت این مجموعه‌ها توسعه چشمگیری پیدا کرده است.

قاسم زاده به مساله عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در جامعه باید تلاشی جدی و مضاعف داشته باشیم و سمت سوی این فعالیت‌های باید بیشتر اغنایی و عمق بخشیدن به مسائل فرهنگی و همچنین بصیرت افزایی در جامعه در خصوص آسیب‌های این موضوع و ضربه زدن به تحکیم خانواده‌ها باشد.

شهردار اصفهان گفت: باید در جامعه اسلامی اخلاقیات را تقویت کنیم زیرا نسل آینده شاخص انتخابش ادعا نیست بلکه عمل است پس باید به سمت بهترین شدن در جامعه پیش برویم.

وی ابراز داشت: باید برای اصفهان یک استاندارد فرهنگی داشته باشیم که این استاندارد مجموعه‌ای از عناصر و فعالیت‌های فرهنگی شهر است.

قاسم زاده خاطرنشان کرد: باید سرمایه گذاری را در خصوص کودک و نوجوان داشته باشیم که متأسفانه در این خصوص خیلی کم کاری شده و همه دلسوزان باید در این مهم یک کار اساسی و ریشه‌ای انجام دهند و شهرداری آمادگی را در این خصوص دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ