استقبال دانشجویان هایتک کرمان از جشنواره حرکت طی سال های اخیر

اقتصاد ایران: کرمان- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته گفت: جشنواره حرکت در سال های اخیر مورد استقبال خوب دانشجویان هایتک کرمان قرارگرفته و امیدوارم امسال نیز چنین شود.

دکتر روح الله فدایی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره حرکت رویداد نخبگانی کشور و مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان است.

وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد هم‌افزایی و به نمایش گذاشتن ایده‌ها و طرح‌های جهت‌یاب انجمن‌های علمی برتر برنامه ریزی شده است.

فدایی نژاد بیان کرد: جشنواره حرکت باعث ایجاد انگیزه برای ورود دانشجویان و نشاط برای آنها به ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی سطح کشور می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته یادآور شد: جشنواره حرکت سالی یک بار در یکی از دانشگاه‌های کشور به اجرا درمی‌آید.

وی تصریح کرد: امسال هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت، با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده‌های خالق و ایجاد انگیزه و نشاط، در انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می‌شود.

فدایی نژاد افزود: این جشنواره درواقع رویدادی برای رقابت و عرضه دستاوردهای برتر علمی دانشجویان، در قالب فعالیت‌های گروهی در انجمن‌های علمی دانشجویی به شمار می‌رود.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین تقدیر از انجمن‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقویت فعالیت‌های بین رشته‌ای از دیگر اهداف این جشنواره است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اظهار کرد: بخش‌های هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت شامل رقابتی، نمایشگاهی و بین الملل است.

وی ادامه داد: دریافت آثار دانشگاه‌ها از طریق سامانه جشنواره در شهریور و مهر سال جاری انجام خواهد شد.

فدایی نژاد تاکید کرد: هر اثر باید گزارشی از فعالیت‌ها یا دستاوردهای علمی در حوزه رقابتی مرتبط باشد.

وی افزود: فعالیت‌های گزارش شده باید در فاصله زمانی اول خرداد ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ۱۴۰۳ انجام شده باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ است.

فدایی نژاد اظهار کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره، انجمن‌ها و دانشجویان برگزیده با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی در هر یک از حوزه‌های رقابتی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های کتاب و اختراع کلیه دانشجویان می‌توانند به صورت فردی و حتی مجزا از انجمن علمی شرکت کنند.

فدایی نژاد یادآور شد: جشنواره حرکت در سال‌های اخیر مورد استقبال خوب دانشجویان هایتک کرمان قرار گرفته و حائز رتبه نیز شده‌اند و امیدوارم امسال نیز از هفدهمین دوره این جشنواره استقبال بسیار خوبی انجام شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در پایان گفت: دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، در روزهای کاری به اداره فرهنگی دانشگاه هایتک مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود: آدرس سایت جشنواره به نشانی https://harekat.farnama.net/ و شیوه نامه اجرایی هفدهیمن دوره جشنواره بین المللی حرکت نیز از طریق لینک پیوست قابل دریافت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ