طناب دار پایان جنایت قتل ۱۰ نفر در رفسنجان

اقتصاد ایران: کرمان- رئیس دادگستری کل استان کرمان از اجرای حکم عامل جنایت هولناک قتل ۱۰ نفر در منطقه نوق رفسنجان خبر داد و گفت: این قاتل صبح امروز در محل زندان رفسنجان به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح سه شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: عامل‌این جنایت در ۱۶ مردادماه سال ۱۴۰۱ همزمان با تاسوعای حسینی، در منطقه نوق رفسنجان مرتکب جرم شده بود.

وی ادامه داد: در این پرونده اتفاق بسیار بدی رخ داد که قلوب همگان جریحه دار شد به طوری که یک فرد، ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر از مردم رفسنجان را مظلومانه به قتل رساند.

حمیدی با اشاره به اینکه در مرحله اول تلاش بر این بود که این فرد دستگیر شود، تاکید کرد: متهم این پرونده در حین فرار در روستای اسد آباد از توابع انار اقدام به خودزنی کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: با ورود به موقع نیروهای پلیس و اورژانس، این قاتل دستگیر و جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم این پرونده پس از بهبودی نسبی با حضور نزد بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان، درباره ارتکاب ۱۰ فقره قتل عمدی با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان که منتهی به ناامنی محل شده و اقامت غیرمجاز تفهیم اتهام شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان یادآور شد: در مراحل مختلف رسیدگی به این پرونده، تفکیک بین مقتولان ایرانی و افغانستانی انجام شد.

حمیدی افزود: از آنجا که دسترسی به خانواده‌های مقتولان افغان آسان نبود و مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شد، پرونده اتباع ایرانی و افغانستانی تفکیک و رسیدگی شد.

وی تاکید کرد: حکم محکوم علیه این پرونده پس از طی مراحل قانونی و تائید دیوان عالی کشور به مرحله اجرا رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان گفت: قاتل مذکور صبح امروز به اتهام محاربه در محل زندان رفسنجان به دار مجازات آویخته شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ