برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در البرز تجلیل شدند

اقتصاد ایران: کرج- شش دستگاه اجرایی برتر در استان البرز در قالب جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان گفت: از بهمن ماه سال گذشته عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان پس از بارگذاری در سامانه تسما، ارزیابی و مدیریت شده و برترین‌های سال گذشته در عملکرد دستگاه‌ها معرفی شدند.

توحید شیریزاد با اشاره به برگزاری جشنواره «شهید رجایی» ادامه داد: امسال ۴۹ دستگاه اجرایی و ۱۸ شهرداری در جشنواره شهید رجایی این استان ارزیابی شدند و امروز ۶ دستگاه برتر استان در گروه‌های مختلف معرفی شدند همچنین ۱۲ دستگاه هم شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی افزود: پس از بارگذاری مستندات دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه تسما، کار مدیریت این عملکرد توسط سازمان مدیریت برنامه‌ریزی البرز انجام و برترین‌های استان در ارائه خدمات به شهروندان معرفی شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز بهره‌وری و تعالی، رضایتمندی مردم و عدالت را سه محور شاخص‌های عمومی معرفی کرد و گفت: این شاخص در مجموع یک هزار امتیاز دارد و این امتیاز در هشت معیار تحت عناوین ارتقای بهره‌وری، بهبود و تحول سازمانی، سهولت دسترسی به خدمات، رضایتمندی از خدمات، اطلاع‌رسانی و تبیین، شایسته‌سالاری، توانمندسازی مدیران و کارکنان و شفافیت، که ذیل سه محور یاد شده قرار دارند تقسیم شده است.

شیریزاد در خصوص ارزیابی محورهای جنبی جشنواره شهید رجایی نیز تصریح کرد: ارزیابی شهرداری‌ها، ارزیابی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه، انتخاب دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهور و استاندار البرز، انتخاب دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در تسهیل و ایجاد اشتغال، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن، ضوابط و آئین‌نامه‌های ابلاغی در خصوص توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، ارزیابی ستاد اقامه نماز و تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی از جمله محورهای جنبی جشنواره شهید رجایی امسال است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز ایجاد رقابت سالم و پویا بین دستگاه‌های اجرایی، ایجاد انگیزه برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از طریق معرفی دستگاه‌های برتر را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره دانست و گفت: دستگاه‌های موفق در جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی در البرز نیز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ