ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد

اقتصاد ایران: تبریز- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد و همه فدراسیون ها باید برای این موضوع تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج ظهر سه شنبه در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در خصوص تیم‌های نظامی گفت مشکل بازیکنان سرباز به زودی حل خواهد شد.

تاج گفت: یک خبر خوب در خصوص تیم‌های نظامی این است که جلسه‌ای با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم و در حال حل موانع سرباز قهرمان‌ها هستیم. تقریباً به نتیجه رسیده‌ایم و الان هیچ مشکل جدی برای سربازی‌شان نداریم و دنبال یک راه‌حل منطقی بودیم که این‌ها هم پذیرفتند. نمی‌توانم عنوانش را بگویم، چون ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی بگویند.

او ادامه داد: ارزیابی‌ام از این جلسات خیلی مثبت است. پریروز یک جلسه نهایی دیگر داشتیم و فکر می‌کنم مشکل این‌ها برای رفت و آمد و سربازی حل می‌شود و به جاهای خوبی رسیده‌ایم و به جاهای خوبی رسیده‌ایم. به نظر ما ظرف و مظروف هم‌خوانی نداشت، چون تعداد زیادی از فوتبالیست‌های ما سربازی می‌شوند و همه باید به تیم ملوان د فجر بروند. این ورودی و با این مجموعه هم‌خوانی نداشت. مثلاً ملوان نهایتاً ۷ بازیکن می‌گیرد، ولی این‌همه سرباز داریم و این یک نوع فرصت‌سوزی است.

تاج با تاکید بر لزوم پشت سر گذاشتن خدمت سربازی توسط بازیکنان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ایران قوی و ورزش قوی. شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که ما بتوانیم از وجود این‌ها در سایر بخش‌ها استفاده کنیم. کار این‌ها این نیست که به پادگان بروند و کشیک بدهند، این‌ها فوتبالیست هستند و باید فوتبال بازی کنند اما اینکه بگوییم این‌ها نباید به سربازی بروند هم درست نیست. ما نباید این بخش را از بقیه بخش‌ها جدا کنیم. این موضوع نیاز به یک فرمول و حلقه اتصال دارد که خوشبختانه در حال انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ